مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که اختلاف بنزما و فدراسیون فوتبال فرانسه یک زخم غیرقابل التیام باشد. حتی تمجید نوئل لوگرائت رئیس فدراسیون از بنزما هم چیزی را عوض نکرد و مهاجم رئال مادرید که کینه های گذشته را فراموش نکرده بود، در حمله ای به وی گفت:” ترجیح می دهم به من بخندی.”

اختلاف بنزما با فدراسیون فرانسه در سال 2015 آغاز شد. زمانی که دوستان بنزما از زندگی شخصی والبوئنا فیلمی ضبط کردند و کریم در تماس با والبوئنا از او خواست تا به آنها پول بدهد تا فیلم را پخش نکنند. بنزما به خاطر این ماجرا یک شب را در زندان سپری کرد و بعد از آن پنج سال است که به تیم ملی فرانسه دعوت نشود.

لوگرائت بعد از آن اتفاق همیشه از دشان در مقابل بنزما حمایت می کرد و چنین جملاتی را در مورد کریم گفته بود:” بنزما مرتکب حماقت شد” “کریم شخصیت محبوبی ندارد” ”  باید نابینا و نفهم باشید تا ندانید که انتخاب بنزما چرا سخت است، رفتارهای او ابهام امیز است.” در نهایت رئیس فدراسیون فرانسه در پاییز 2018 گفت که پرونده تیم ملی برای بنزما بسته شده است تا کریم با خشم خطاب به او بنویسد:” آقای لوگرائت، از شما می خواهم که من را فراموش کنید و لطفا دست از سرم بردارید. فرانسه قهرمان جام جهانی شده و همین مهم است. بقیه مسائل اهمیتی ندارند. ممنون.”

بنزما بعد از ان دیگر صحبتی در مورد فدراسیون فرانسه نداشت تا این که در این فصل به ستاره رئال تبدیل شد.  در میانه فصل، لوگرائت باز هم گفت که دوران حضور بنزما در تیم ملی تمام شده است. کریم باز هم جوابش را داد:” اگر فکر می کنی که دوران حضور در تیم ملی کمتر شده، اجازه بده تا کشور دیگری را انتخاب کنم.” در حقیقت بنزما اصالتی الجزایری دارد و اگر کشور فرانسه تابعیتش را بگیرد می تواند برای کشوری دیگر بازی کند.

بنزما نه تنها با رئیس فدراسیون بلکه با دشان هم اختلاف دارد. او پیش از یورو 2016 ، دشان را نژاد پرست خوانده بود. این حرفها دشان را عصبانی کرد و تصمیم گرفت تا به هیچ وجه دیگر بنزما را در لیست قرار ندهد. البته زمان نشان داد که تصمیم بنزما اشتباه نیست چرا که بدون بنزما هم قهرمان جا جهانی شدند اما نکته این جاست که در فصلی که گذشت بنزما بهترین مهاجم فوتبال فرانسه بود.  البته بنزما بارها با ژیرو مهاجم ثابت تیم ملی فرانسه نیز درگیر شده و اخیرا او را مسخره کرده بود و گفته بود که ژیرو کارتینگ است و خودش فرمول یک!