مرجع خبری رئال مادرید : فابیو کاپلو مربی ایتالیایی اسبق رئال مادرید در مورد فصل تیم و قهرمانی لالیگا صحبت کرد.

قهرمانی لالیگا در دوران کرونا:” رئال با شایستگی قهرمان شد. بهترین تیم مسابقات بودند. گل می زدند و گل نمی خوردند. رئال مادرید به سلطه بارسلونا پایان بخشید. این لالیگای مشکلی با توجه به شرایطی بود که تجربه کردیم. رئال مادرید از افت بارسا به بهترین شکل استفاده کرد. رئال با شایستگی های خودش به قهرمانی رسید، نه به خاطر اشتباهات دیگران.”

بنزما:” عالی بود. به رهبر رئال مادرید تبدیل شده است. بی تردید بهترین است. مسئولیت هایی را پذیرفته که در زمان رونالدو نداشت. شم گلزنی دارد و در یک قدمی پی چی چی قرار گرفت. گلهای تعیین کننده ای به ثمر رساند. از نظر من بهترین فصلش از زمان حضور در رئال مادرید بود.”

کورتوا:”برای تیبو خیلی خوشحالم. همیشه می دانستم که دروازه بان بزرگی است اما فصل گذشته و با حضور ناواس در ترکیب کمی تمرکزش به هم ریخته بود و بی ثبات بود. امسال توپگیری هایش کلیدی بودند و پس از مدت زیادی بالاخره جایزه زامورا به رئال مادرید رسید.”

راموس:”یادم است که با هم قهرمان لالیگا شدیم. اسطوره رئال مادرید است. یک کاپیتان واقعی و یک رهبر درون و بیرون زمین است و از نظر کیفیت و حس بازی فوق العاده است. یک مدافع منسجم است که همیشه برای تیمش کلیدی بوده است. در پنالتی ها مطمئن ظاهر می شود. به خوبی ضربه می زند و شخصیت فوق العاده ای دارد.”

مارسلو:” به عنوان یک بچه به تیم ما ملحق شد و روند خوبی داشته است. مارسلو بازیکن بزرگی است. می تواند دو، سه سال دیگر بازی کند. سانترهایی که برای رونالدو می کرد بی نظیر بودند و یکی از بهترین ها در پستش است. نمی دانم که امسال چه اتفاقی برایش افتاد. همیشه گفته ام که مربیان باید از بازیکنانی استفاده کنند که باعث بردنشان در بازیها می شوند.”

هازارد شما را ناراحت کرد؟”آن بازیکن چلسی نبود. خیلی مصدوم شد و هماهنگ نشد. همیشه بازیکن بزرگی بوده است اما پیراهن رئال مادرید سنگینی می کند و امسال هازارد ویران شده است. مطمئنا فصل بعد می تواند خیلی بهتر شود.”

وینیسیوس، والورده و جوان ها:” همه را دوست داشتم. کیفیت دارند اما به زمان نیاز دارم. یادم است که وقتی گاگو، هیگواین و مارسلو را خریدیم، مدیر به من گفت که باید از آنها استفاده کنم و من همین کار را کردم. آنها بازیکنان بزرگی هستند و کیفیت و شخصیت دارند اما باید بدون عجله به آنها بازی داد.”

زیدان:”عالی است. به او صمیمانه تبریک می گویم. خیلی خوب کار کرده است. بردن لالیگا خیلی مشکل بود اما توانست قهرمان شود. ده برد و یک تساوی کسب کرد. عالی بود. بهتر از هر کسی نیازهای این باشگاه را فهمید. با شخصیت و اعتماد به نفس ظاهر شد. او مربی ایست که به خوبی تیم و تعویض ها را درک کرده است.”

رئال مادرید در چمپیونزلیگ :” تورنمنت محبوبشان است. رئال در چمپیونزلیگ همیشه تیم متفاوتی می شود. کارشان در بازی برگشت مشکل است. باید دو گل بزنند و گل نخورند. مشکل است اما اگر تیمی بتواند این کار را انجام بدهد، آن رئال مادرید است. ببینیم شرایط دو تیم چگونه خواهد بود. رئال در ضد حملات خیلی خوب است.”