مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنجلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید روز یکشنبه پس از شکست سنگین تیمش در آنوئتا در مورد مسائل مختلف تیمش صحبت کرد.”

تغییر:”خیلی ناراحتم چرا که تیمی که این گونه بازی می کند را دوست نداشتم. نیم ساعت اول خیلی زیبا بود. باید خیلی سریع چیزهایی که خوب نیستند را عوض کنیم.”

نقطع ضغف :” بررسی این بازی آسان نیست چرا که دو قسمت کاملا متفاوت داشت. در نیمه ساعت اول عالی بودیم و تمرکز خیلی خوبی داشتیم. یک ساعت بعدی خیلی بد بود. فکر کردیم که بازی تمامش شده سات .روی کرنر ها و کاشته ها گل خوردیم. خیلی تاسف بار بود.”

رفتار تیمی :” این شکست را به هیچ وجه دوست نداشتم . ممکن است که تیم یک بازی بد داشته باشد اما وقتی دو بر صفر جلو می افتی باید رفتارت طوری باشد که بازی را عوض کنی و مسئولیت من همین است. چیزی باید عوض شود که می شود.”

خط دفاع :” سیستم دفاعی مناسبی نداشتیم . کمی پر اشتباه نشان دادیم. بازی به مرور عوض شد و بد دفاع می کردیم. تعادل نداشتیم.”

مشکل خاصی وجود ندارد؟” این مشکل از یک بازیکن نیست. مشکل کلی است. تیم پس از نیم ساعت عالی همه چیزش ر از دست داد. وقتی که رفتار تیمی خوبی نداشته باشیم، فرقی نداشت که ژابی آلونسو باشد یا نه .”

سیستم بازی :” در دو خط چهار نفره و دو مهاجم بازی کردیم. باید توپهای دوم را بهتر مهار می کردیم. شروع خبوی داشتیم. در فینال جام حذفی دی ماریا و بیل مهاجم نوک های ما بودند و ایسکو در کناره ها بازی می کرد. این سیستم کاملا برای تیم شناخته شده بود.”

بازیکنان جدید :” نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند .در چنین بازیهایی خیلی سخت است که بتوان جدیدها را با بقیه قیاس کرد. این شکست چیزی را عوض نمی کند.”