مرجع خبری رئال مادرید : زیدان، به ایسکو اعتماد دارد اما فقط در بازیهای بزرگ به او بازی می دهد. این بازیکن که تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 40 میلیون یورو ارزش دارد. بازیکن مالاگایی در بازگشت از کرونا 315 دقیقه بازی کرد. او از یازده بازی فقط در چهار تا فیکس بود اما در بازیهای مهم و حساس حضور پیدا کرد و نقشی کلیدی هم داشت.

ایسکو سه بازی اول بعد از قرنطینه را به علت مصدومیت از دست داد. او مقابل مایورکا 20 دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت و در دو بازی بعدی مقابل اسپانیول و ختافه فیکس بود که در هر دو بازی در دقیقه 63 تعویض شد. او در مقابل آلاوز در دقایق پایانی بازی کرد و مقابل گرانادا فیکس شد تا در ترکیبی شامل پنج هافبک نمایش خوبی داشت. ایسکو در شب قهرمانی مقابل ویارئال در دقایق پایانی وارد زمین شد و در آخرین بازی لالیگا مقابل لگانس فیکس شد که در این بازی هم با دو پاس گل درخشید.

ایسکو در این فصل در دو ال کلاسیکو دربی برگشت مقابل اتلتیکو، فینال سوپرجام مقابل اتلتیکو و حتی بازی رفت مقابل منچسترسیتی فیکس بود. او در بازی رفت مقابل سیتی گل زد، گلی که همچنان اندک امیدهای رئال را برای بازی برگشت زنده نگه می دارد. زیدان به ایسکو  اعتماد دارد اما نه به اندازه ای که در همه بازیها از او استفاده کند. به هر صور این بازیکن امید دارد تا جایگاهش را ثابت کند و اعتماد مربی به خودش را به دست بیاورد.