مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان رئال مادرید که قرضی از تیم جدا شدند راهی برای بازگشت پیدا نکردند. فقط لونین بازگشت خود را قطعی کرده چرا که آرئولا با بازگشت قرضی تیم، قطعا جدا می شود و لوکا زیدان قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

اشرف حکیمی نخواست به رئال مادرید برگردد و به اینتر فروخته شد. احتمال بازگشت اودگارد هم کم است چرا که بازیکن نروژی می خواهد در سوسیه داد بماند. سبایوس نیز می خواهد حداقل یک سال دیگر در آرسنال بماند چرا که جایی در برنامه های زیدان ندارد.

رئال در مورد بقیه به فکر درآمدزایی است. مایورال مورد توجه ختافه، لاتزیو و والنسیا است که رئال از فروش او حداقل 20 میلیون یورو می خواهد.رئال از پیشنهادهای خوب برای میلیتائو استقبال می کند چرا که میلیتائو، ناچو و لوکاس می توانند در پست دفاع کناری بازی کنند. اسکار هم باید جدا شود که ویارئال می خواهد برایش 20 میلیون یورو بپردازد. بدین ترتیب به جز لونین هیچ کدام از بازیکنان قرضی رئال جایی برای بازگشت ندارند. کوبو پاسپورت اروپایی ندارد و مجبور است که قرضی جدا شود و منتظر بماند. اودریوزولا نیز ابهام بزرگ است چرا که زیدان علاقه ای به او ندارد.