مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به آندری لونین دروازه بان اوکراینی اعلام کرده است که ذخیره تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی در فصل آینده خواهد بود.

لونین پس از تجربیات متفاوت در لگانس، وایادولید و اوویدو حالا دو فصل پس از انتقالش به رئال می تواند در این تیم بازی کند. او در اولین تجربه لالیگایی خود به تیم لگانس رفت اما در بوتارکه نیمکت نشین یک دروازه بان مسن همچون کویار بود و فقط هفت بازی و 545 دقیقه داشت که در شش بازی شامل دو بازی جام حذفی فیکس بود. او فصل گذشته را در وایادولید بازی کرد که شرایط برایش خوب نبود و فقط دو بازی جام حذفی مقابل تولوزا و ماربیا داشت.او در نیم فصل دوم راهی اوویدو در لیگ دسته دو اسپانیا شد که بیشتر بازی کرد. این بار 20 بازی داشت که 20 گل خورد، 53 توپگیری داشت یعنی 2.65 تا در هر بازی و واکنش هایش کلیدی بودند.

لونین در اوویدو 1800 دقیقه بازی کرد که بیش از کل دو تیم قبلی یعنی لگانس و وایادولید با 725 دقیقه بود. البته لونین کمابیش جایگاهش را در تیم ملی اوکراین دارد. او امیدوار است که به زودی جانشین پیاتوف 36 ساله شود. آندری در جام جهانی زیر 20 سال دستکش طلای مسابقات را کسب کرده بود.