مرجع خبری رئال مادرید : در ورزشگاه اتحاد نگاه ها به بنزما خواهد بود. کریم فصل درخشانی داشته ، 26 گل زده و حضورش برای کامبک زدن تیم مهم است. در منچستر احتمالا بنزما کاپیتان رئال مادرید است چرا که راموس محروم است و شانس فیکس شدن مندی از مارسلو بیشتر است.

بنزما هرگز به این اندازه مسئولیت به دوش خود نداشته است. حضور رونالدو باعث می شد که تمام تمرکزها روی ستاره پرتغالی باشد اما حالا کریم باید مسئولیت را در این رویداد مهم بپذیرد.بنزما با 64 گل ، چهارمین گلزن برتر تاریخ چمپیونزلیگ برابر با لواندوفسکی است و فقط رائول، مسی و رونالدو را بالاتر از خود دارد اما مشکل این جاست که فقط شش تا از گلهایش در خارج از خانه در مراحل حذفی بوده اند. او هر شش گل را هم در بازی رفت زده است : اولی در مرحله یک هشتم در فصل 11-2010 در مساوی مقابل لیون، دومی و سومی در فصل بعدش در مرحله یک چهارم در زمین آپوئل، چهارمی و پنجمی در گلزن کرشن مقابل شالکه در مرحله یک هشتم فصل 14-13 و فصل گذشته نیز در زمین آژاکس با پاس طلایی وینیسیوس ششمین گل را زد. کریم هرگز در نیمه نهایی در خارج از خانه گل نزده است.

به هر صورت حالا بار هجومی تیم به دوش بنزماست و او باید در مقابل سیتی گل بزند تا بتواند رئال را نجات بدهد. او در دوره دوم زیدان 56 تا از 206 گل تیم را به ثمر رسانده است.  نقش کورتوا و واران در دفاع مهم است اما رئال به حداقل دو گل نیاز دارد و کریم باید گل بزند.