مرجع خبری رئال مادرید : منچسترسیتی در حالی روی بازی مقابل رئال مادرید تمرکز دارد که می داند گلزنی کار رئال را خیلی مشکل می کند. در حقیقت رئال به کلین شیت نیاز دارد و باید دو گل بزند و هر شرایطی غیر از این به سود سیتی است.

گل نخوردن مقابل منچسترسیتی خیلی مشکل است چرا که این تیم با 102 گل در لیگ انگلیس بهترین خط حمله را در میان لیگ های بزرگ اروپا داشت.. در نقطه مقابل رئال مادرید فقط با 25 گل خورده بهترین خط دفاعی را داشت و کورتوا توانست جایزه زامورا را ببرد. رئال در این فصل فقط 70 گل در لالیگا زد و میانگینش کمتر از دو گل در هر بازی بود. از سویی سیتی 35 گل دریافت کرد یعنی دو تا بیشتر از لیورپول که بهترین آمار را در انگلیس داشت.

بهترین گلزن سیتی در لیگ انگلیس، استرلینگ بود که فصل را با 20 گل تمام رساند یعنی یکی کمتر از امار گلهای بنزما در لالیگا. البته آگوئرو با شانزده ، ژسوس با 14 و دی بروینه با 13 گل دیگر گلزنان من سیتی بودند. محرز هم 11 گل زد. تیم سیتی مجموعا سیزده گلزن داشت که برناردو سیلوا و داوید سیلوا با 6 ، فودن با پنج ، رودری با سه، گوندوگان و اوتامندی با دو، واکر و لاپورته با یک گل در رده های بعدی هستند. در نقطه مقابل در ترکیب رئال 21 بازیکن گل زدند و فقط میلیتائو و براهیم گل نزدند. راموس با یازده گل دومین گلزن برتر تیم بود و کاسمیرو و کروس با چهار گل در رده های بعدی بودند.از میان مهاجمان هم  وینیسیوس و آسنسیو فقط سه گل زدند، رودریگو، یوویچ، بیل، لوکاس دو گل زدند و هازارد و ماریانو یک گل.