مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما یازدهمین فصلش در رئال مادرید را به پایان برد و به نظر می رسد که حداقل در فصل بعد هم همچنان با حمایت زیدان مهاجم فیکس تیم خواهد بود.

بنزما به جز اولین سالهایش در سالهای اخیر همیشه بازیکن فیکس رئال مادرید بوده است. آخرین باری که یک مهاجم در رئال مادرید این قدر ثبات داشت و فیکس بود، سانتیانا بود که هفده سال در رئال بازی کرد که در فصل سومش مصدوم شد و نصف فصل را از دست داد اما بعد از آن ده سال پیاپی مهاجم فیکس تیم بود تا این که به تدریک کمرنگ شد و جای خود را به هوگو سانچز داد.

بنزما در اوایل کارش در رئال رقبای سرسخت تری نظیر آدبایور و هیگواین را داشت و اخیرا هم شایعاتی در مورد جذب گزینه هایی دیگر نظیر هالند مطرح شده اما معمولا حمایت مربیان باعث شده تا جایگاه ثابتی داشته باشد.

در این مدت بارسلونا مهاجمان زیادی را عوض کرده است، از ایبراهیموویچ گرفته تا ویا، الکسیس سانچز و لوئیز سوارز و حالا هم بحث خرید لوتارو مطرح است. از سویی اتلتیکو نیز از زوج فورلان و آگوئرو به فالکائو، دیگو کاستا، ویا،  مانژوکیچ ، گریزمن، گامیرو و حالا موراتا رسیده است. سیتی در این مدت آگوئرو را از سال 2012 داشته و جایگاه بازیکن آرژانتینی سالهاست که ثابت است اما ادبایور، بالوتلی، نگردو، ژکو، ته وز و ژسوس دیگر مهاجمان تیم انگلیسی بوده اند. دوره لواندوفسکی در بایرن در 2014 آغاز شد و هنوز ادام هدارد اما در این سالها مهاجمان دیگری نظیر گومز و مانژوکیچ را هم داشته اند.

زمانی که بنزما به رئال پیوست، هواروس و لوییندولا مهاجمان پی اس جی بودند و بعد از آن گامیرو، ایبراهیموویچ، کاوانی و ایکاردی به این تیم ملحق شدند. در سال 2009 ، آماری مهاجم یوونتوس بود ک هفوتبالش را در کاسموس نیویورک تمام کرد اما در این مدت مهاجمان دیگری نظیر سیمونه په په ، ماتری، ووچینیچ، ته وز، یورنته، مانژوکیچ، موراتا و هیگواین را داشته اند. لیورپول نیز در سالهای اخیر ، فیرمینو را به مهاجم نوک تبدیل کرده است و اوریگی نیز روی نیمکت است.  فرناندو تورس در سال 2009 در لیورپول بود اما یک سال بعدش راهی چلسی شد. لوئیز سوارز، اندی کارولد و بالوتلی دیگر مهاجمانی بودند که مدتی در آنفیلد حضور داشتند. چلسی هم که به تازگی ورنر را خریده در این سالها مهاجمانی نظیر دروگبا، فرناندو تورس، موراتا، بتشوایی، دیگو کاستا، ژیرو، لوکاکو و رمی را داشته است.