مرجع خبری رئال مادرید : رافائل واران مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید کاملا اطمینان دارد که می تواند مقابل منچسترسیتی کامبک بزند.

وی اظهار داشت :” می خواهیم همیشه برنده باشیم. ما رئال مادرید هستیم. می خواهیم همه بازیهای ممکن را ببریم و اعتماد به نفس بیشتری کسب کنیم.قبلا بازی نداشتیم و زمان برای آماده سازی داریم.تیمی برنده می شود که در آن روز بهتر باشد و سعی می کنیم با انگیزه و اراده لازم ظاهر شویم. قبل از بازی با سیتی بازی دیگری نداریم و زمان برای آماده سازی داریم. تیمی برنده می شود که روز بهتری داشته باشد و با انگیزه و اراده لازم درون زمین ظاهر خواهیم شد. بازی سختی مقابل یک تیم خوب داریم. بازی رفت سطح بالایی داشت و هر دو تیم سطح بالایی داشتند و جزئیات تعیین کننده بود. ”

وی در ادامه بیان کرد :” هر دو تیم با توپ بازی می کنند و با جدیت زیای ظاهر می شوند. چنین بازیهایی در چمپیونزلیگ فوق العاده هستند چون با جزئیات تعیین می شوند. می دانیم که در سالهای اخیر چه دستاوردی در اروپا داشتیم وب ی نظیر است. سعی می کنیم که از این تجربه درس بگیریم. جزئیات کوچک تعیین کننده هستند. حالا باید آرامش خود را حفظ کنیم. در این سالها تجربیات خوبی کسب کردیم.”