مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که دوران بنزما در رئال مادرید به این زودی ها تمام نمی شود. کریم در مورد احتمال مربیگری در رئال مادرید گفت :” قطعا دوست دارم این اتفاق رخ بدهد. دوست دارم که روزی سرمربی رئال مادرید شوم. این هم می تواند یکی از رویاهای بزرگ من باش اما فعلا می خواهم بازی کنم.

وی در پاسخ به سوال خامس که گل را ترجیح می دهد یا پاس گل هم گفت:” گل زدن و پاس گل دادن چیزهای متفاوتی نیستند. من هر دو را خیلی دوست دارم. اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم گلزنی است اما اگر ببینم که هم تیمی در شرایط خوبی است حاضرم به او پاس بدهم.”

بوکسور محبوبت:”مایک تایسون را دوست دارم. همیشه دوستش داشتم. رفتارش درون رینگ، حرکاتش، جدیتش را دوست داشتم. می دانم که از سطح پایینی  کارش را آغاز کرده است.فکر می کنم که او نه تنها بوکسور محبوب من بلکه بوکسور محبوب همه است.

چطور امادگی ات را حفظ می کنی؟”من همیشه تلاش می کنم، از خودم مراقبت می کنم، سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. می دانم که در شروع فوتبالم نیستم. اما برایم سن مفهومی ندارد و سعی می کنم بیشترین تلاش خود را داشته باشم.برای من همیشه رسیدن به هدفم مهم است.”

سه ورزشکار برتر تاریخ:”خیلی زیاد هستند. خیلی ها به من الهام بخشیدند اما به طور مثال اگر بخواهم در فوتبال انتخاب کنم، رونالدوی برزیلی کسی بود که من را عاشق فوتبال کرد.همه می دانند چه کارهایی کرده است. زیاد طرفدار بسکتبال نیستم اما در این رشته می توانم مایکل جردن را انتخاب کنم که کار فوق العاده ای در شیکاگو بولز داشت و در نهایت می توانم مایک تایسون را انتخاب کنم چرا که قدرت فوق العاده ای داشت.”

دوست داری روزی وارد رینگ مسابقات رزمی شوی؟”ورزشهای رسمی و تمرین کردن را دوست دارم و بعد از فوتبالم می توانم شش ماه تمرین کنم و آماده مسابقات شوم.مشکلی برایش ندارم.

در سالهای اخیر و با بالا رفتن سنت چگونه آمادگی خود را حفظ کنی؟” نمی توانم انکار کنم که تمرینات مخفی نقش داشته است.این چیزی است که تغییر دادم و روی آمادگی بدنی کار کردم. تمرینات عضلات شکم را داشتم.فداکاری های زیادی بعد از تمرین داشتم تا آمادگی خود را حفظ کنم.مسائل روانی هم مهم است تا متوقف نشوی.درون زمین هم تجربیاتم در باشگاه رئال مادرید بیشتر شده است.”

تاثیرگذارترین اتفاق زندگی ات؟”اولین قرارداد حرفه ای با لیون.بعد از آن خانواده و اطرافیانم به من باور پیدا کردند و باعث شدم تا به من افتخار کنند. والدینم همیشه از من حمایت کردند.”

بامزه ترین خاطره ای که با یکی از دوستانت داشتی؟” یادم است که برای حج عمره به عربستان رفته بودیم و روز قبلش یک بازی دوستانه داشتیم. هنوز پیراهن های بازی رو داشتیم و دوستم به من گفت که کلمه ماهی را به زبان عربی پشت پیراهن بنویسیم. به این اتفاق خیلی خندیدیم!”

ظرف غذای محبوبت؟” ترکیبی از همه چیز. پاستا با پنیر موتزارلا با دوست دارم.”

دوست داری پنالتی زن یا کاشته زن اصلی رئال باشی؟” من پنالتی زدن و کاشته زدن را به خوبی بلد هستم.اما در حال حاضر راموس پنالتی ها را می زند و خیلی خوب هم ضربات را می زند.پس مشکلی وجود ندارد. گاهی به من اجازه می دهد تا پنالتی بزنم.اما این بد نیست چرا که ثابت می کند که یک مهاجم بدون پنالتی هم می تواند گلهای زیادی بزند.بحث مسئولیت پذیری نیست چون از وقتی بچه بودم مسئولیت ها روی دوشم بوده است.”

آیا فوتبال یک هنر است؟” بله همین طور است.بازیکنان هم هنرمند هستند و همه چیز سطح هنری دارد.”

اهدافت برای آینده:”فعلا به همه اهداف خود دست نیافته ام. در حال حاضر هدفم این است که در بهترین شرایط باشم.