مرجع خبری رئال مادرید :  ساخت و ساز در برنابئو با سرعت قابل توجهی پیش می رود و مشخص نیست که استادیوم رئال مادرید چه زمانی آماده میزبانی از بازیها خواهد شد. در چنین شرایطی استادیوم دی استفانو شاید به طور همزمان میزبان بازیهای تیم بزرگسالان و کاستیا باشد.

اگر رئال مادرید نتواند مقابل سیتی صعود کند، لالیگا برایش از 29 یا 30 شهریور آغاز خواهد شد. اگر صعود کنند، شروع به 5 یا 6 مهر موکول خواهد شد. قرار است که شروع لیگ دسته سه برای کاستیا نیز در هفته اول مهر باشد. در حقیقت اگر قرار باشد که هر دو تیم از ورزشگاه دی استفانو برای بازیهای خانگی استفاده کند، ممکن است که در برخی  هفته ها تداخل ایجاد شود. رئال مادرید با توجه به برگزاری بازیهای چمپیونزلیگ در پاریس احتمالا خیلی از بازیهای خود را در روز شنبه انجام می دهد و بدین ترتیب کاستیا می تواند یکشنبه بازی کند اما اگر در برخی هفته ها تیم زیدان یکشنبه بازی کند، بر اساس قوانین فدراسیون بازیهای کاستیا به دوشنبه موکول می شود.

در دهه هشتاد تیم بزرگسالان و کاستیا بازیهایشان را سالها در برنابئو انجام می دادند و حالا امسال دوباره می تواند استادیوم مشترک برایشان تکرار شود. در سالهای گذشته اشتراک تیم ها اتفاق جدیدی نیست. سال گذشته رایو ماخاداهوندا هشت بازی اول خانگی خود را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو انجام داد آن هم در حالی که ورزشگاهشان سرو دل اسپینو در حال هماهنگ شدن با قوانین فدراسیون بود. کوردوبا بی و رکروتیوو گرانادا نیز در سالهای اخیر استادیومشان را با تیم بزرگسالان به اشتراک گذاشتند.