مرجع خبری رئال مادرید : زیدان متخصص تغییرات دائمی در ترکیب در طول فصل بوده است. او در مقابل پی اس جی در پارک دو پرنس از ترکیبی شامل هازارد، بنزما و بیل در خط حمله و کاسمیرو، کروس و خامس در خط هافبک استفاده کرد که تیمش شکست سنگینی را تجربه کرد.  زیزو اما نترسید و در بازی بعدی در پیزخوان از همین ساختار استفاده کرد و پیروز شد.

در اولین ال کلاسیکوی فصل به طور مثال بیل زوج بنزما در خط حمله بود و والورده در پست هافبک راست قرار گرفت. در ال کلاسیکوی برگشت اما وینیسیوس زوج بنزما شد و والورده باز هم هافبک راست. اما عجیب ترین ترکیبش را در مقابل سیتی جید. در این بازی کروس روی نیمکت نشست که حتی خود گواردیولا هم از این تصمیم تعجب کرد. کروس همیشه در بازیهای بزرگ حضور داشت اما در آن شب مهم کنار رفت.

زیدان می داند که در بازی جمعه مقابل سیتی حق ریسک ندارد چرا که این شاید آخرین بازی فصلش باشد. راموس به علت محرومیت حضور ندارد و میلیتائوی 50 میلیونی جانشین وی می شود. مندی نیز احتمالا به جای مارسلو در ترکیب قرار می گیرد اما تردیدهای اصلی مربوط به خط هافبک است. کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک و هازارد و بنزما در خط حمله فیکس خواهند بود اما تردید اصلی مربوط به یکی از پست هاست. اگر رئال بخواهد با سیستم 2-4-4 بازی کند، والورده و ایسکو شانس دارند و اگر قرار به استفاده از سیستم 3-3-4 باشد، آسنسیو فیکس می شود.

زیدان سه گزینه را مد نظر دارد و باید تا جمعه بهترین تصمیم را بگیرد. با آسنسیو رئال می تواند هجومی ترین ترکیبش را بچیند. رئال به دو گل نیاز دارد. اگر رئال اما بخواهد به فکر گل نخوردن و کلین شیت باشد، والورده گزینه اصلی است. اما اگر زیدان بخواهد ترکیبی از این دو را انتخاب کند، ایسکو گزینه اصلی است. آسنسیو بعد از قرنطینه در 9 بازی و 334 دقیقه سه گل زد و بی نظیر ظاهر شد.  اما زیدان گزینه های دیگری را هم در اختیار دارد. اگر فدریکو در ترکیب قرار بگیرد می تواند به دفاع و کارواخال کمک کند.

ایسکو در بازی رفت گلزنی کرد و معمولا زیدان در بازیهای بزرگ به او اعتماد دارد و باید دید که آیا این بار شانس بازی کردن دارد یا نه. در این فصل والورده هر 1.6 دقیقه یک پاس داده و ایسکو هر 1.3 دقیقه. بازیکن اروگوئه ای هر 193 دقیقه یک شوت زده و بازیکن مالاگایی هر 85 دقیقه. فدریکو دو گل زده و ایسکو سه تا. والورده 170 توپ در این فصل ربوده و ایسکو 85 تا.