مرجع خبری رئال مادرید : تیبو کورتوا فصل درخشانی داشته است. او در لالیگا هجده کلین شیت داشته و از این حیث هیچ دروازه بانی در اروپا نمی تواند با او عبور کند. اگر کل تورنمنت ها را در نظر بگیریم از 42 بازی در 21 تا کلین شیت کرده یعنی در نیمی از بازیهایش.

حالا کورتوا باید تلاش کند تا در ورزشگاه اتحاد گل نخورد. او می داند که یکی از کلیدهای صعود رئال مادرید گل نخوردن است. اما خاطرات خوبی از بازی با سیتی ندارد. کورتوا تا  کنون 9 بار مقابل سیتی بازی کرده که همیشه گل خورده است و گربه سیاهش بوده است. بعد از انها پی اس جی با 6 بازی بدون کلین شیت قرار دارد. تیبو در این 9 بازی مقابل سیتی یازده گل خورده و در شش بازی مقابل پی اس جی دوازده بار دروازه اش باز شده است.

بدترین بازی کورتوا مقابل سیتی به شکست سه بر صفر با هت تریک آگوئرو در سال 2016 برمی گردد. بهترین بازیش هم در جام حذفی بود که چلسی با نتیجه پنج بر یک مقابل سیتی پیروز شد.  کورتوا از  در هشت بازی چمپیونزلیگی خود در رئال مادرید سه بار کلین شیت کرده است : دو بازی با گالاتاسرای در این فصل و بازی برگشت با رم. البته او با اتلتیکو و چلسی ده بازی در چمپیونزلیگ داشت که در هر کدام پنج بار کلین شیت کرد.