مرجع خبری رئال مادرید : فصل هازارد را نه می توانیم خوب بدانیم و نه بد. مصدومیت ها باعث شد تا از سناریو کاملا محو شود و به همین خاطر نمی توان در موردش نظر دقیقی داد. یادم است که وقتی به رئال مادرید ملحق شد، گواردیولا گفت که از حضورش در لالیگا لذت خواهیم برد. اما فوتبال به ما یاد داده که هر روز ممکن است نظرات عوض شوند. هواداران رئال مادرید نتوانستند بازیهایش را ببینند آن هم در حالی که به نظر می رسید با بازگشت زیدان او پرچمدار تیم خواهد بود.

اما نمی توان به هازارد و توانایی هایش شک کرد. او بازیکنی است که دست به کارهای متفاوتی می زند. سطح بازی، کیفیت و استعداد گلزنی دارد، پاس آخر را می دهد، مورد احترام هم تیمی هایش است، حریف را می ترساند و یکی از بهترین های دنیای فوتبال است. او بهترین خرید ممکن برای رئال پس از امباپه بود اما مصدومیت ها بریش بدشانسی اوردند و این یک واقعیت است.

حالا بالاخره بدون مصدومیت می تواند فیکس شود. او هر زمان که بازی کرده نمایش خوبی داشته است. او هر بار که صاحب توپ بوده دنیا را شیفته خود کرده است. او بازیکن خیلی خوبی است. امسال نتوانست این را نشان بدهد اما فوتبال همیشه فرصت جبران می دهد و او پنج روز دیگر و در بازی چمپیونزلیگ مقابل سیتی می تواند به رئال کمک کند تا در مقابل گواردیولا که طرفدارش است، پیروز شود. حالا شرایط خوبی دارد، مصدومیت ندارد و می تواند بخشی کلیدی باشد. قطعا هازارد وقتی صاحب توپ باشد می تواند با جسارت حمله کند، با بنزما ارتباط برقرار کند و به بازگشت رئال کمک کند که اگر این اتفاق بیافتد هیچ کس اثر کمش در طول فصل را به یاد نخواهد آورد. او از آن بازیکنانی است که مشکلی ندارد که حریفان روی پایش تکل بزنند اما بدنش طبیعتا قابلیت مقاومت را ندارد. او فرصت بزرگی دارد تا در رئال همه چیز را از صفر شروع کند. اگر مقابل منچسترسیتی بدرخشد هیچ کس یاد فصل گذشته نمی افتد. هازارد فرصت قرن را دارد و مطمئنم که اگر پایش جواب بدهد می تواند ستاره بازی باشد. برای چنین بازیهایی خریده شده و گواردیولا هم این را می داند. قطعا نبود راموس مهم است اما به قول وویادین بوسکوف، فوتبال همیشه فوتبال است. ادن هازارد این بازی توست. کل دنیا در ماه آگوست به تو نگاه خواهند کرد و می توانی در رئال مادرید پرواز کنی.

آمالیو موراتایا – مارکا