مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد در مصاحبه با سایت یوفا در مورد بازی با سیتی صحبت کرد.

هازارد در این باره که دوست داشت زننده کدام گل تاریخ چمپیونزلیگ باشد :” انتخابش آسان است، گل زیدان در فینال چمپیونزلیگ 2002 مقابل لورکوزن. ضربه بی نظیری با پای چپ به کنج دروازه زد.”

ضربه برگردان رونالدو در سال 2018 مقابل یووه:” مقابل یوونتوس بودم و گفتم “وای، عجب گلی” و البته از برگردان بیل در فینال همان سال مقابل یووه یاد کرد.

هازارد در مورد گل محبوب خودش هم از اولین گل چمپیونزلیگی خود در پیروزی سه بر صفر چلسی مقابل شالکه یاد کرد و گفت:”اولین گل همیشه خاص است. می توانستم توپ را به تورس پاس بدهم اما خودم شوت زدم و خوش شانس بودم که توپ وارد دروازه شد. به نظرم گل محبوبم بود. تورس منتظر بود که به او پاس بدهم تا هت تریکش را تکمیل کنم و شاید به این خاطر من را مقصر بداند… ببخشید فرناندو!”

وی در این باره که از بین گل و پاس گل کدام را ترجیح می دهد، گفت:” پاس گل را ترجیح می دهم چرا که احساس آن مشابه گلزنی است. در ذهنم فقط به گل زدن فکر نمی کنم. برخی بازیکنان فقط به گل فکر می کنند اما من از آن بازیکنانی هستم که می خواهم موقعیت ایجاد کنم و بیشتر ترجیح می دهم پاس گل بدهم تا ماشین گلزنی باشم. البته حس زدن یک گل زیبا را هم دوست دارم، یک گل لحظه آخری یا گلی که باعث بردن فینال می شود.”

هازارد در مورد بازگشت چمپیونزلیگ و بازی با سیتی گفت :” باورش ساخت است. مردم به دیدن فوتبال نیاز دارند تا شاد شوند. همه ما عاشق فوتبال هستیم. ماه های زیادی بدون چمپیونزلیگ و بازیهایی در این سطح داشتیم و هواداران می خواهند ببینند و لذت ببرند.”