مرجع خبری رئال مادرید : شاید وقتی گواردیولا از بارسا رفت هیچ کس فکر نمی کرد که مربی دیگری به این زودی ها پیدا شود تا بتواند به رکورد 14 جام او نزدیک شود. اما زیدان فاصله چندانی با این رکورد ندارد. مربی فرانسوی رئال مادرید فعلا در رئال 11 جام برده و میانگین هر 19 بازی یک جام را دارد آن هم در حالی که گواردیولا در سه تیم بایرن، سیتی و بارسا میانگین هر 22 بازی یک جام را داشته است. جمعه حالا این دو مربی مقابل هم قرار می گیرند در حالی که مربی اسپانیایی دست بالا را دارد و مربی فرانسوی باید کامبک بزند.

گواردیولا مدت بیشتری مربیگری کرده و فعلا 29 جام برده است اما از زمانی که زیدان مربیگری را شروع کرد، زیزو 11 جام برده و گواردیولا ده تا که دو تایش در بایرن بود و هشت تا در منچسترسیتی. بازی جمعه جدال زیدانی است که به خط دفاعی اش در این فصل افتخار می کند و گواردیولا که به خط حمله خود می نازد.

البته اگر کل دوران مربیگری را نگاه کنیم، زیدان میانگین 2.4 گل در هر بازی را داشته و گواردیولا 2.58 گل در هر بازی که زیاد هم دور نیست. از سویی از نظر دفاعی زیزو میانگین 1.02 گل خورده را داشته و پپ 0.99 گل خورده در هر بازی.

گواردیولا از 639 بازی خود 73.8 درصد را برده و فقط 74 تا را برده است. زیزو از 210 بازی 67.14 درصد را برده و فقط 26 تا را با شکست به پایان برده است.  زیزو در حالی مقابل گواردیولا قرار می گیرد که سه چمپیونزلیگ برده و هرگز از این تورنمنت خذف نشده است. در نقطه مقابل گواردیولا بعد از بایرن در بارسا حرفی برای گفتن نداشته است.