مرجع خبری رئال مادرید : امانوئل آدبایور مهاجم توگویی اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی در مورد تقابل دو تیم صحبت کرد. او فقط نیم فصل در رئال توپ زد که قهرمان جام حذفی شد.

چه تیمی در دوران فوتبالت بیشتر رویت تاثیر گذاشت:” در آرسنال، موناکو، سیتی و تیم های دیگر قبل از رئال بازی کردم و دیدم که رئال چه تفاوتی دارد. رئال فراتر از بقیه است. تجربه بی نظیری در آن جا داشتم. عاشق مادرید هستم و دوست دارم یک روز برای  وداع برگردم. وقتی به آن جا ملحق شدم در بهترین لحظات فوتبالم بودم. این باشگاه روی من تاثیر گذاشت. زمان کمی از دوران فوتبالم را در ان جا سپری کردم اما روی من خیلی تاثیر گذاشتند. سازماندهی باشگاه بی نظیر بود، محبت و رفتار هواداران عالی بود.”

رئال می تواند مقابل سیتی کامبک بزند؟” گر دو سال پیش این سوال را می پرسیدید، می گفتم بله. رئال با رونالدو شانس بیشتری داشت چرا که یک ماشین گلزنی داشتند. رونالدو در هر لحظه می توانست تفاوت ایجاد کند و فصلی 50 گل بزند. اولین بازی را در خانه در برنابئو با نتیجه دو بر یک باختند و قطعا کار مشکلی در منچستر دارند اما هیچ چیز غیرممکن نیست. رئال مادرید بازیکنان باتجربه زیادی نظیر مارسلو، بنزما و کورتوا دارد که آماده بازیهای بزرگ هستند.”

فروش رونالدو:”قطعا رئال مادرید می داند که چه چیزی را از دست داده است. شاید فکر می کردند که می توانند بازیکنی مثل رونالدو را بخرند اما حقیقت این است که کسی مثل رونالدو هر 200 سال یک بار به دنیا می آید.”

بنزما :” از زمانی که رونالدو رفت، کریم مسئولیت پذیرفت و خوب کار کرده است. گلهای مهمی برای رئال زده و قطعا بازیکن خطرناکی است.”

سیتی لایق بردن در برنابئو بود؟” نیمه اول نزدیک بود اما همه چیز در 50 دقیقه سپری شد. رئال مادرید در ابتدا با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد، بعد نتیجه یک بر یک بود و در نهایت راموس کارت قرمز گرفت. این اتفاق فقط در باشگاه های بزرگ رخ می دهد و باید  از بازی برگشت لذت ببریم. سیتی در مقطع خیلی خوب بود و لایق بردن بودند.”