مرجع خبری رئال مادرید : رافائل فن در فارت بازیکن هلندی اسبق رئال مادرید در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

راموس:” از نظر من بهترین مدافع دنیاست. وقتی من در رئال بودم فقط 21 یا 22 سال سن داشت و مملو از انرژی بود. می خواست در همه جا باشد، کاشته می زد، سانتر می کرد و … حالا کمی فرق دارد. روی بردن تمرکز دارد و تمام استعدادش را در راستای این هدف گذاشته است. از توانایی، قدرت و شرایط خود خبر دارد و می تواند به بازیکن مهمی برای کسب جامها تبدیل شود. فیزیک بدنی بی نظیری دارد و یک ربات است. وقتی بازیهایش را می بینم با خودم فکر می کنم که چند ساله است. باورم نمی شود که 34 ساله باشد. می تواند حداقل شش سال دیگر بازی کند. به او احترام می گذاریم.”

دوئل مقابل سیتی:” حقیقتا جذاب است. رئال مادرید پس از وقفه کرونا خیلی خیلی خوب بوده است. همه با تمرکز کار کرده اند و توانسته اند که به روند 10 برد پیاپی برسند. بنزما و راموس بخشی کلیدی از تیم بوده اند و زیدان به تیم آرامش داده است. بازی منچسترسیتی مقابل آرسنال در نیمه نهایی جام حذفی و بازیهای دیگر را دیدم. استعداد فردی بالایی دارند و برای هر تیمی شامل رئال مادرید حریف خطرناکی به شمار می روند. این را در بازی رفت هم دیدیم که حقیقتا بازی جذابی بود.”

بنزما:” خیلی آرام است. نمی خواهد شبیه رونالدو و مسی باشد. کار خودش را می کند. کیفیت بی نظیری دارد. هر وقت بازیش را می بینم با خودم می گویم که عجب بازیکن بی نظیری است. حالا در شرایط خوبی در کنار زیدان قرار دارد.”