مرجع خبری رئال مادرید : برباتوف مهاجم بلغارستانی اسبق منچستریونایتد و تاتنهام در مصاحبه با بتفایر در مورد کریم بنزما صحبت کرد.

برباتوف در مورد بنزما گفت:” بنزما یکی از پنج مهاجم برتر دنیاست. بدشانسی آورد که هم دوره رونالدو بود چرا که مدام با او مقایسه می شود اما وقتی که رونالدو از رئال مادرید رفت، توانست نشان بدهد که چه بازیکن بی نظیری است. کریم همه چیز دارد. گلزن درخشانی است و افراد نزدیک به فوتبال که بهتر از بقیه این ورش را درک می کنند، تمجید و تحسین های زیادی از او داشته اند.شاید مشکلش این باشد که مدیر رسانه ای او به خوبی رونالدو نیست و به همین خاطر به اندازه کافی مورد تحسین قرار نمی گیرد. اگر در غیر این صورت باشد…”

وی در مورد بازی رئال مادرید و منچسترسیتی هم صحبت کرد :” شانس سیتی کمی بیشتر است چرا که عطش قهرمانی در اروپا را دارند و راموس غایب است. نبود راموس غایب بزرگی برای رئال مادرید است. پر کردن جای راموس خیلی مشکل است چرا که بازیکن و کاپیتان فوق العاده ایست و در خط دفاع حضور خیلی موثری دارد. نبود راموس باعث می شود تا سیتی فرصت بزرگی داشته باشد تا یکی از تیم های بزرگ اروپا را مغلوب سازد. سیتی باید از نبود راموس استفاده کند. راموس  صخره تیمش است و رئال بدون او خیلی متفاوت است. اگر سیتی چنین فرصتی را برای صعود از دست بدهد، لیاقت بردن چمپیونزلیگ را ندارد.”