مرجع خبری رئال مادرید : به بهانه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی هفت بازی قبلی رئال مادرید در شهر منچستر را مرور می کنیم.

غلبه بر جهنم در 15-4-1957 : در دور برگشت نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا، رئال پس از پیروزی سه بر یک در دور رفت باید به جهنم منچستر سفر می کرد. در حقیقت شیاطین سرخ با حضور بابی چارلتون 19 ساله و مت بوسبی سرشناس روی نیمکت ترکیب قدرتمندی داشت. رئال با گلهای کوپا و ریال پیش افتاد. بابی چارلتون 19 ساله در دقیقه 85 کار را به تساوی کشاند.

یونایتد با جرج بست انتقام گرفت، 24-4-1968: یازده سال بعد منچستریونایتد و رئال مادرید دوباره به مصاف هم رفتند که این بار هم در نیمه نهایی بود. در بازی رفت در اولدترافورد جرج بست درخشان بود و تیمش با نتیجه یک بر صفر برد. در بازی برگشت اما بازی با تساوی سه بر سه تمام شد. یونایتد در فینال ومبلی مقابل بنفیکا پیروز شد و به قهرمانی رسید.

شب رائول و ردوندو ، 19-4-2000 : 32 سال طول کشید تا دوباره رئال مادرید در منچستر یک بازی رسمی داشته باشد. در مرحله یک چهارم نهایی، رئال مادرید با هدایت دل بوسکه و حضور ردوندو و رائول در خط حمله بازی می کرد. بازی رفت در برنابئو بدون گل مساوی شد. در بازی برگشت رئال با سه گل پیش افتاد که روی گل سوم حرکت پشت پای ردوندو بی نظیر بود. بازی با نتیجه سه بر دو تمام شد و رئال صعود کرد و به سمت هشتمین قهرمانی اروپایی حرکت کرد.

رونالدو، آقای رویاها 23-4-2003 : در بازی یک چهارم نهایی رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه سه بر دو پیروز شد. در بازی برگشت رونالدو نازاریو سه گل زد و رئال به مرحله بعدی صعود کرد.

اولین بازی مقابل سیتی در منچستر، 21-11-2012 : این تنها باری بود که رئال در چمپیونزلیگ در منچستر  مقابل تیمی جز یونایتد بازی می کرد. رئال در بازی رفت در برنابئو با نتیجه سه بر دو یروز شد. در بازی برگشت کار با تساوی یک بر یک با گل بنزما به اتمام رسید. رئال به مرحله بعدی صعود کرد و سیتی به عنوان تیم آخر گروه حذف شد.

درخشش لوکا مودریج، 5-3-2013 : رئال مادرید و یونایتد در مرحله یک هشتم در بازی رفت در برنابئو به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در بازی برگشت مودریچ با یک شوت بی نظیر در پیروزی رئال مادرید با نتیجه دو بر یک درخشان بود.

دروازه اوندسیما، 26-4-2016: رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل سیتی قرار گرفت. بازی رفت بدون گل بود و در بازی برگشت در برنابئو شوت بیل به پای فرناندو خورد و به گل تبدیل شد.