مرجع خبري رئال مادريد : خاویر چیچاریتو هرناندز دوشنبه در سالن کنفرانس برنابئو به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معارفه شد و پاسخ سوالات را داد.

فرصت :” فقط همین را می توانم بگویم که خیلی هیجان زده هستم و از باشگاه رئال متشکرم که به سراغ خرید من آمد. هیچ بازیکنی در دنیا نیست که نتواند بگوید این یک رویاست. اگر حخرف دیگری بزند دروغ گفته است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.”

حضور در رئال :” سعی می کنم به توقیت رئال کمک کنم ، ه هیجان زده هستم. اهداف زیدی در سر دارم اما می دانم که کرا آسانی ندارم. همه کار می کنم که این باشگاه تبدیل به یک باشگاه موفق ت شود. امیدوارم که جامهای زیدی در پیش باشد.”

یک رویا:” این یک رویاست که به تحقق بپیوست. به عنوان یک مکزیکی و یک منچستری همه کار می کنم تا از این تجربه لذت ببرم.”

روزهای خوش آمریکای لاتین:” ما مثل همه هستیم، دو چشم و دو پا داریم. افرادی هستیم که رویاهایمان بارمیان حائز اهمیتا بسیاری است و برایش تلاش می کنیم. بهترین تلاش خود را انجام می دهیم و رویاهایی در سر داریم. می دانیم که محدودیتی برای ما وجود ندارد.”

پیغام هواداران در مکزیک : از کسانی که از من حمایت کردند سپاسگزاری می کنم. سعی می کنم که بهترین عملکردم را در این باشگاه داشته باشم. چیچاریتویی را خواهید دید که با تمام وجودش تلاش می کند. امیدوارم این باشگاه به پیشرفت ادامه بدهد.”

اولین بازی مقابل اتلتیکو ؟ ” این یک شرایط جالب است. چالش ها و رویاهایی در کوته و بلندمدت وجود دارند اما باید ساده نگریست. این یک فرصت بزرگ است تا فوتبال بازی کنم و لذت ببرم. تنها کاری که می توانم از ته قلب انجام دهم این است که تلاش کنم و لذت ببرم. در کنار بهترین های دنیا هستم و می توانم پیشرفت کنم و برای این پیراهن انرژی بگذارم.”

با آنجلوتی صحبت کردید ؟ ” زمان خیلی کمی برای این کار داشتم. تست پزشکی را پشت سر گذاشتم و خیلی کم و کوتاه صحبت رکیدم . از من پرسید که حالم چطور است و گفتم خوشحال هستم. با هم خوش و بش کردیم.”

ابهامات در مورد خودش :” پارسال سال بدی برای همه بود، نه فقط برای یک بازیکن . اما بازیکن متفاوتی را از جانب من خواهید دید که درون و بیرون زمین همه تلاشش را انجا ممی دهد. این جا در خدمت تیم خواهم بود. همه بازیکنان تلاش خود را انجام می دهند تا جامها را ببرند.”

با هموطنت هوگو سانچز حصبت کردی ؟ ” متاسفانه راه ما از هم جدا بوده است. زمان برای تقابل با همدیگر نداشتیم. دوست داشتم در مورد دوران حضور هوگو در رئال ب او صحبت می کردم اما امکانش پیش نیامد.”

چند گل می زنی ؟ ” هرگز در زندگی ام رقم تعیین نکردم. گل حاصل تلاش همه ست. مهاجمنان در این جا خواهند بود اما این حاصل تلاش همه است. اما رفتار من دست خودم است. سعی می کنم خوشحال و با انگیزه باشم و با صد در صد قوا ظاهر شوم.”

نیمکت نشینی را می پذیری ؟ ” وقتی پیشنهاد رئال را فهمیدم با خوشحالی همه چیز را پذیرفتم. آمدم تا به تیم کمک کنم. خوش شانس هستم و از هر فرصتی که در اختیارم قرار بگیرد استفاده می کنم.”

چیچاریتو چگونه بازیکنی خواهد بود ؟ ” کسی نیستم که حد و مرز برای خودم تعیین کنم. حد اعلا وجود ندارد اما باید به دنبالش بود. باید کمترین اتشباه را انجام بدهم. کمی شادی را کم داشته ام و می توانم آن را بدست بیاورم.”

از شکست به سوسیه داد متهجب شدی ؟ ” هیچ تیمی دوست ندارد ببازد اما من بازیکن فوتبال هستم و این اتفاقات در فوتبل رخ می دهند. وقتی تیمی در این سطح بازی می کند، این رقابت ها به وجود می آیند. در کشور من مسابقات لیگ یک مسابقات کوتاه هستند اما در این جا یک ماراتن برگزار می وشد و راه زیادی در پیش است.”

از لیگ انگلیس تا لالیگا :” وقتی به انگلیس رفتم همه شک داشتند چرا که نه بلند بودم و نه نیرومند. این جا نیز همین طور ست. باید ب صد در صد قوا تلاش کنم و بهترین های دنیا کمکم خواهند کرد.”

هشتمین مکزیکی لالیگا :” خدا را شکر می کنم که این فرصت را داشتم تا به اروپا بیایم. بازیکنان با کیفیتی ین جا هستند.”

رویای درازمدت :” وقتی به منچستر رفتم رویاهایی داشتم اما مهم حا است . باید با اتلتیکو شروع کرد. همه تلاش خود را انجام می دهیم.”

پس از بازی دیروز چطور می توانید به تیم کم ککنید ؟ ” باید تلای ویژه ای داشته باشم و به بهترین شکل به تیم جدیدم کمک کنم.”

در اسپانیا کدام تیم را دوست داری ؟ ” رئال مادرید . این سوال را در انگیس هم از من پرسیدند. در مکزیک لیگ ما بهترین لیگ نیست و به همین خاطر هیچ تیمی نیست که در آن جا لیگ اسپانیا و تاریخچه رئال را نداند.”