مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید پس از پایان فصل در صفحه اینستاگرامش پیامی منتشر کرد.

مودریچ نوشت :” مسیر اروپایی ما زودتر از حد انتظار به پایان رسید. ناراحت هستیم چرا که تاریخچه این باشگاه را همیشه پیروزی  تشکیل می دهد اما نباید دو جامی که کسب کردیم را فراموش کنیم : یک لالیگای خاص و متفاوت و سوپرجام. از حالا به بازگشت به تلاش و بازگشت به برد فکر می کنیم. از همه رئالی ها متشکریم.”

فدریکو والورده نیز پیامی منتشر کرد :” فصلی متفاوت و مشکل در سطح جهانی به اتمام رسید که به لطف خدا بهتر شدیم. از این که آخرین جام ممکن را نبردیم خوشحال نیستیم اا همه تلاشمان را کردیم. حالا باید تلاش کنیم تا با انرژی بیشتر و تمرکز روی بازی بعدی برگردیم. از حمایت شما متشکریم. با قدرت بیشتری برمی گردیم.”

لوکاس وازکز هم نوشت:” متاسفانه در فصل 20-2019 زودتر از چیزی که فکر می کردیم تمام شد. فصل سخت و متفاوتی برای همه بود و با تلاش توانستیم دو جام مهم را به دست بیاوریم اما ما رئال مادرید هستیم. سعی کردیم که در سطح یک باشگاه بزرگ و هواداران بی نظیرش تلاش کنیم و همه جامها را ببریم. حالا زمانش رسیده تا استراحت کنیم و با نیروی بیشتری برای فصل بعد برگردیم. از حمایت بی قید و شرط شما تشکر می کنیم. حالا و همیشه ، حالا مادرید.”