مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید فصل 20-2019 را با کسب دو جام به اتمام رساند و حالا روی لیگ قهرمانان تمرکز دارد. زیدان سرمربی فصل بعد رئال مادرید خواهد بود. با وجود مخالفت مدیران رئال مادرید، هواداران رئال انتظار خرید را دارند چرا که حس می کنند که ترکیب تیمشان برای موفقیت در اروپا به اندازه کافی خوب نیست.

مدیران رئال مادرید در حال حاضر تنها راهکار برای گشایش راه برای خرید بازیکن را این می دانند که برخی ها بروند. رئال امیدوار است که از فروش بازیکنان مازاد 180 میلیون یورو درآمدزایی کند. رئال مادرید تا کنون 50 میلیون از فروش اشرف، خاوی سانچز، دی فروتوس و دنی گومز درامدزایی کرده است.  اما این روند باید ادامه داشته باشد تا هم از فروش بازیکنان و هم با معاف شدن از پرداخت دستمزد برخی بازیکنان،رئال مادرید بتواند راه را برای خرید برخی بازیکنان جدید بازی کند.

یکی از گزینه های رئال مادرید برای تقویت ترکیب بازگشت مارتین اودگارد است اما با توجه به ماندن مودریچ،این بازیکن نروژی تمایلی ندارد تا برگردد. به هر صورت به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید در روزهای آینده تصمیم نهایی را می گیرند تا مارتین یک فصل دیگر در سوسیه داد بماند یا به رئال مادرید برگردد. مورد سبایوس هم تقریبا مشابه است. زیدان البته تمایلی به این هافبک آندلوسی که امسال قرضی به آرسنال رفت، ندارد. از سویی کوبو و رینیر بازیکنان آینده داری هستند اما پر بودن سهمیه بازیکنان با اپاسپورت غیراروپایی با وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو جایی برای آنها نیست و باید جدا شوند.

رگیلون مثل مایورال و وایخو در لیست فروش قرار دارد و رئال به دنبال درآمدزایی از فروش این بازیکنان است. رئال انتظار دارد که از فروش مدافع چپ آکادمی خود 25 تا 30 میلیون یورو درآمدزایی کند. از سویی اودریوزولا قرار است که به عنوان ذخیره کارواخال به رئال مادرید برگردد.

رئال مادرید همچنین در تلاش است که جدایی خامس و بیل را به سرانجام برساند تا از پرداخت دستمزدآنها خلاص شود. البته رئال نمی خواهد آنها را زیر قیمت بفروشد، به خصوص به رقبایی که ممکن است حریف مستقیم رئال باشند و با جذب آنها تقویت شوند.

از سویی در مورد آینده بازیکنان قدیمی تر نظیر مودریچ و لوکاس تردید وجود دارد. زیدان روی براهیم و ماریانو حساب نمی کند و از سویی یوویچ هم پیشنهادهای خوبی دارد ومی تواند جدا شود و برای باشگاه درآمدزایی کند.