مرجع خبری رئال مادرید : در نظرسنجی روزنامه مارکا 74 درصد از هواداران خواستار ماندن زیدان شدند. 45 درصد به فصل مربی فرانسوی نمره قبولی دادند و 45 درصد به کل تیم نمره قبلی دادند.  از سویی در مورد ماجرای بیل 88 درصد خواستار رفتن بازکین ولزی شدند هر چند که اکثریت مدعی بودند که مدیریت رئال در این زمینه مناسب نبوده است. به نظر می رسد که ناکامی چمپیونزلیگ باعث شده که نمره بالایی به تیم اده نشود.

از سویی هواداران رئال مادرید بر خلاف نظر مدیران باشگاه خرید می خواهند. 56 درصد از هواداران اعتقاد دارند که تیم باید قید ماریانو و یوویچ را بزند و به سراغ خرید در خط حمله برود. خط هافبک دیگر پستی است که از نظر آنها ننیاز به خرید دارد.

در این نظرسنجی هواداران از وینیسیوس حمایت کردند و 80 درصد آنها اعتقاد دارند که بازیکن برزیلی از بازیکن بلژیکی بهتر است و لیاقت بیشتری برای بازی کردن دارد و فقط 17 درصد گفتند که ادن باید فیکس باشد. از سویی هازارد در کنار میلیتائو کمترین نمره را در میان خریدهای جدید کسب کردند.

کورتوا، راموس و بنزما بهترین نمره را در میان بازیکنان ترکیب رئال مادرید کسب کردند در حالی که ناچو، لوکاس، براهیم، ماریانو، خامس و یوویچ مردود شدند. البته بیل و هازارد هم نمره بسیار ضعیفی داشتند.