مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی به علت مصدومیت حضور نداشت. در غیاب وی واران عملکرد ضعیفی داشت و رئال از ضعف دفاعی ضربه خورد تا مشخص شود که کاپیتان چقدر برای تیم مهم است.

راموس اگر در زمین بود هم می توانست جلوی اشتباهات دفاعی و عدم تمرکز هم تیمی هایش را بگیرد و هم می توانست به تیم در لحظات سخت روحیه بدهد و نبودش به شدت به چشم آمد.

در حال حاضر هنوز قرارداد راموس با رئال مادرید تمدید نشده است. او فقط ده ماه دیگر قرارداد دارد و باشگاه باید هر چه زودتر قراردادش را تمدید کند.از سویی رئال باید به فکر خرید یک جانشین مطئن برای راموس باشد. واران مدافع بزرگی است اما بازی اتحاد برای یک بار دیگر نشان داد که نمی تواند رهبر دفاعی تیمی نظیر رئال باشد. از سویی میلیتائو هر چند که به تدریج بهتر شد اما شاید ارزش 50 میلیونی که برایش خرج شد را نداشت. رئال در این فصل هفت شکست داشت که میلیتائو در پنج تایش فیکس بود و این نمی تواند اتفاقی باشد. شاید در حال حاضر فن دایک تنها مدافعی باشد که بتواند به سطح راموس نزدیک شود اما بازیکن هلندی فروشی نیست. کولیبالی از ناپولی می تواند گزینه دیگر باشد اما قیمتش خیلی بالاست. کونده از سویا گزینه دیگری است که نامش مطرح شده است.