مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از چمپیونزلیگ حذف شد اما هنوز یکی از بازیکنان قرضی این تیم می تواند قهرمان اروپا شود یعنی آلوارو اودریوزولا.

این دفاع راست  در چمپیونزلیگ دور رفت مقابل بروژ بازی کرد و در نیم فصل دوم راهی بایرن مونیخ شد که دقایقی مقابل چلسی بازی کرد و پاس گل داد.

اودریوزولابا توجه به این که هم در رئال مادرید و هم در بایرن مونیخ دقایق اندکی داشته، فصل جالبی را پشت سر گذاشته است. او با سه بازی در بوندسلیگا، هفت بازی در جام حذفی آلمان هر دو جام را در بایرن برد و از سویی در رئال مادرید نیز با حضور 90 دقیقه ای مقابل سلتا، اوساسونا و گرانادا و حضور 74 دقیقه در شب بازی با مایورکا که اخراج شد، در قهرمانی نقش داشت. او البته سوپرجام اسپانیا را هم برد که روی سکوها بود و نقشی نداشت. بدین ترتیب می توان گفت که اودریوزولا در این فصل با ده بازی در رئال و بایرن توانسته چهار جام را ببرد. به این ها می توان قهرمانی جام جهانی باشگاه ها در فصل گذشته را هم اضافه کرد. اودریوزولا امسال کلا 613 دقیقه بازی کرده و می توان گفت که با هر 153 دقیقه یک جام برده است. آلوارو حالا امیدوار است که با قهرمانی چمپیونزلیگ فصلی که در آن هیچ اثری نداشته را بهبود ببخشد!