مرجع خبری رئال مادرید : آلفونس آرئولا دروازه بان فرانسوی بدون آن که فصل درخشانی در رئال مادرید داشته باشد به پی اس جی برگشت و حالا آندری لونین اوکراینی قرار است که دروازه بان ذخیره کورتوا در فصل آینده باشد.

لونین قطعا دروازه بان فیکس رئال مادرید در کوپا خواهد بود اما در برخی بازیهای لیگ هم می تواند باعث شود تا کورتوا استراحت کند. لونین دو سال پیش با مبلغ 8.5 میلیون یورو از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست که در فصل اولش قرضی به لگانس رفت و فقط هفت بازی داشت. او در فصل گذشته نیز در نیمه اول فصل راهی وایادولید شد که فقط دو بازی داشت. به همین خاطر باشگاه تصمیم گرفت که راهی اوویدو شود که در آن جا به دروازه بان فیکس تیم تبدیل شد و درخشان بود و با مهار چند پنالتی نامش سر زبان ها افتاد.

این دروازه بان جوان در حالی به رئال مادرید می آید که می داند جایگاه کورتوا کاملا تثبیت شده است. تیبو پس از کسب جایزه زامورا حالا از مهمترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید است که هم زیدان و هم هواداران به او کاملا اطمینان دارند. اما لونین با 191 سانتی متر قد دروازه بانی است که باشگاه با هوشمندی او را از فوتبال اوکراین جذب کرده و به عنوان برنده دستکش طلای جام جهانی زیر 20 سال قطعا می تواند آینده مهمی در رئال مادرید داشته باشد.