مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا یا همان نوکر حلقه به گوش فلورنتینو پرز در این رسانه مدعی است که زیدان عامل جدا نشدن برخی بازیکنان از رئال مادرید است چرا که شفاف به آنها نمی گوید که باید بروند.

در حقیقت با بازگشت اودگارد و لونین و جدایی آرئولا، در حال حاضر ترکیب رئال مادرید 26 بازیکن با احتساب بازیکنان فصل گذشته دارد. از سویی  اودریوزولا و سبایوس هم امیدوارند که فصل بعد به  رئال مادرید برگردند. ترکیب رئال مادرید به شدت شلوغ است و برخی بازیکنان باید بروند.

ترکیب رئال مادرید شلوغ است و برخی بازیکنان باید بروند. رئال مادرید با احتساب بازگشت اودگارد در حال حاضر هفت هافبک دارد که جدایی یکی از آنها قطعی است اما ترافیک بزرگ تر در خط حمله است که 10 بازیکن برای سه پست حضور دارند و حداقل سه تا از آنها باید جدا شوند که براهیم، گرت بیل و ماریانو گزینه های اصلی هستند اما مشکل این جاست که هیچ کدام قصد جدایی ندارند.

فلیکس در این گزارش که به نظر می رسد با چراغ سبز مدیران رئال مادرید منتشر شده مدعی است که زیدان مقصر جدا نشدن برخی بازیکنان است چرا که به صورت شفاف به آنها نمی گوید که رویشان حساب نمی کند. البته تا جایی که ما می دانیم زیدان به هزار و یک روش مختلف گفته که بازیکنانی مثل بیل، خامس و ماریانو را نمی خواهد، چه تابستان گذشته که گفت اگر بیل همین فردا برود، بهتر است و چه با خط زدن های مداوم آنها و مشخص نیست که چرا مدیران رئال مادرید حالا می خواهند ناتوانی و ضعف خود در رد کردن بازیکنان مازاد را گردن زیدان بیاندازند. به طور مثال گرت بیل زمانی پیشنهاد 120 میلیونی از یونایتد داشت و حتی در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به چین بود اما مدیران رئال مادرید جلوی رفتنش را گرفتند تا حالا به اضافه بار تیم تبدیل شود.