مرجع خبری رئال مادرید : این روزها بحث لیست فروش رئال مادرید داغ است و حالا آس هم در گزارشی هشت بازیکن را در لیست فروش رئال مادرید قرار داده است.

مطابق انتظار، خامس رودریگز، گرت بیل و ماریانو دیاز در صدر لیست هستند. این سه بازیکن در فصلی که گذشت عملا هیچ نقشی نداشتند و فقط نیمکت و سکوها را پر کردند. آنها حتی اگر از جدایی درآمدی هم به رئال مادرید نرسانند، همین که باشگاه از پرداخت دستمزد نجومی آنها خلاص شود، کافی است. این سه با احتساب مالیات بیش از 50 میلیون یورو در سال برای رئال هزینه دارند و رفتنشان بار مالی سنگینی را از روی دوش باشگاه برمی دارد.

دسته دوم را مایورال، اسکار رودریگز، رگیلون و وایخو تشکیل می دهند. چهار بازیکنی که در دوران قرضی جدایی از رئال مادرید درخشان بودند و به همین خاطر مشتریان خوبی هم دارند. مایورال از لاتزیو، اسکار و وایخو از تیم های لالیگایی و رگیلون از سرتاسر اروپا مشتری دارند و می توانند بیش از 50 میلیون یورو نصیب رئال مادرید کنند.

نفر هشتم لوکاس وازکز است. هافبکی که ماندنش ضرری هم نمی رساند اما حالا که فقط یک سال از قرارددش مانده است، باشگاه بدش نمی آید که از فروختنش درآمدزایی کند تا حساب هایش را تنظیم کند.