مرجع خبری رئال مادرید : تیم جوانان رئال مادرید این روزها می تواند آخرین هیجان فصل برای هواداران باشد. تیم جوانان رئال مادرید امروز راهی شهر نیون در سوئیس می شود تا بتواند در مراحل پایانی چمپیونزلیگ جوانان حضور داشته باشد.

جوانان رئال در شش دوره ای که مسابقات برگزار شده موفق به قهرمانی نشده اند اما در هفتمین دوره با هدایت رائول گونزالس، شماره هفت اسطوره ای به دنبال طلسم شکنی هستند.رائول به صورت موقت هدایت تیم جوانان رئال را تا پایان فصل به عهده گرفته است و البته بعد از مسابقات جایش را به خورخه رومرو می دهد.

رائول به خوبی بازیکنان تیم جوانان را می شناسد و با برخی از آنها نظیر چوست، ماروین، لاتاسا و آنتونیو بلانکو نیز در کاستیا کار کرده است. بلانکو که با تیم اسپانیا قهرمان یوروی زیر 19 سال و زیر 17 سال هم شده یکی از ستارگان تیم رائول در فصل گذشته بوده که بازکینی تکنیکی است، خوب توپربایی می کند و ضربات خوبی می زند.  بازیکنان رائول یکشنبه در مقابل یوونتوس در سوئیس قرار می گیرند. اگر رئال بتواند صعود کند چهارشنبه به مصاف برنده بازی اینتر و رن می رود. نیمه نهایی شنبه برگزار می شود و سه شنبه هفته آینده نیز نوبت فینال خواهد بود. همه بازیها به صورت تک بازی برگزار می شوند. بهترین عملکرد رئال مادرید در چمپیونزلیگ جوانان مربوط به نیمه نهایی بوده که رئال سه بار تا این مرحله رفته اند.