مرجع خبری رئال مادرید : آنخل دی ماریا در آخرین بازی خود در رئال مادرید قهرمان اروپا شد. کیلور ناواس نیز سه بار با رئال مادرید قهرمان اروپا شد. حالا هر دو در روز یکشنبه این فرصت را دارند تا بعد از جدایی از رئال قهرمان اروپا شوند. در طول تاریخ فقط یک بازیکن دیگر بعد از قهرمانی اروپا در رئال مادرید جدا شد و در تیمی دیگر به قهرمانی رسید: سیدورف که با میلان این کار را کرد.

کریستیانو رونالدو فعلا بعد از جدایی از رئال دو سال پیاپی در قهرمانی ناکام بوده است، فیگو بعد از ترک رئال مادرید در اینتر موفق به قهرمانی در اروپا نشد،خدیرا بعد از ترک رئال به یووه رفت و در آن جا به فینال رسید اما توسط خود رئال شکست خورد. موراتا با سه تیم مختلف یعنی اتلتیکو، چلسی و یوونتوس تلاش کرد اما موفق نبود. ژابی به بایرن رفت و توفیقی نداشت و کواچیچ هم با چلسی در چمپیونزلیگ موفق نبود اما لیگ اروپا را برد. دنیلو هم فعلا نه در یووه و نه در سیتی توفیقی به دست نیاورده است. ماکلله با چلسی به فینال مسکو رسید اما شکست خورد و خامس نیز دو سال ناموفق در مونیخ داشت.

از سیدورف به بعد هیچ بازیکنی نتوانست بعد از قهرمانی از رئال مادرید با تیم بعدی خود قهرمان اروپا شود و باید دید که بالاخره کیلور و دی ماریا این طلسم را می شکنند یا نه.