مرجع خبری رئال مادرید : اولویت اصلی رئال مادرید در این تابستان فروش بازیکنانش است که البته خیلی از آنها بازیکنان قرضی هستند که باید تکلیفشان مشخص شود.

رئال مادرید اول از همه تکلیف اشرف حکیمی مراکشی را مشخص کرد که در دو فصل حضور در دورتموند 73 بازی انجام داد و با 40 میلیون یورو نقد و پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد راهی اینتر شد. او تا سال 2025 با اینتر قرارداد بسته البته رئال در قراردادش بندی گذاشته که در صورتی که پیشنهادی دریافت کند، رئال می تواند با پیشنهادی مشابه برگردد. لوکا زیدان با اتمام قراردادش در سن 22 سالگی از رئال مادرید جدا شد و از سویی نیمی از حق انتقال خاوی سانچز هم با سه میلیون یورو به وایادولید فروخته شد.

در مورد روند بازگشت ها به نظر می رسد که حضور لونین، اودریوزولا و اودگارد در ترکیب فصل بعدی رئال قطعی است. دروازه بان اوکراینی ذخیره تیبو در فصل آینده خواهد بود. از سویی اودریوزولا می تواند به عنوان ذخیره کارواخال به رئال برگردد و بازگشت اودگارد نیز قطعی شده تا با رفتن خامس همچنان خط هافبک رئال شش نفره باشد. اودریوزولا این روزها در بایرن می تواند قهرمان اروپا شود. در مورد سبایوس هنوز تردید وجود دارد. باشگاه با ماندنش موافق است اما زیدان هنوز چراغ سبز قطعی را نشان نداده است.

از سویی برخی قرضی ها هم دوباره قرض داده شدند : وایخو در گرانادا ماند، کوبو راهی ویارئال شد و رینیر هم با دورتموند دو ساله بست. دو مورد آخر منتظرند تا وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو گوئس پاسپورت اسپانیایی بگیرند تا جا برای بازگشتشان باز شود.

از سویی رئال منتظر درامدزایی از فروش رگیلون،  مایورال و اسکار است. مایورال از والنسیا، فیورنتینا و لاتزیو پیشنهاد دارد و رئال انتظار دارد که از فروش وی بیش از 15 میلیون یورو درآمدزایی کند. اسکار هم که فصل درخشانی در لگانس داشته و به تیم ملی اسپانیا رسیده با پیشنهادهای زیادی مواجه است که در حال حاضر ختافه، گرانادا و میلان شرایطش را دنبال می کنند.  رگیلون هم که فردا شب در فینال لیگ اروپا حضور خواهد داشت پیشنهادهای زیادی دارد که به نظر می رسد چلسی محتمل ترین گزینه برای اوست.