مرجع خبری رئال مادرید : بیش از دو سال از جدایی رونالدو از رئال مادرید می گذرد. بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید باشگاه را با 450 گل به اتمام رساند. اما رئال مادرید در دوران پسا رونالدو چه تغییراتی داشته است؟

اولین تغییر مربوط به درون دروازه بود که کورتوا با 35 میلیون یورو خریده شد تا جانشین ناواس شود. تیبو در فصل دومش در رئال مادرید بی نظیر ظاهر شد و جایزه زامورا به عنوان دروازه بان فصل لالیگا را هم از آن خود کرد.در خط دفاعی نیز در حال حاضر د پست دفاع چپ به نظر می رسد که مندی کم کم جای مارسلو را می گیرد هر چند که واران، راموس و کارواخال جایگاهشان تغییر نکرده است.

در خط هافبک به نظر می رسد که فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای کم کم جای خود را پیدا می کند و مهمترین تغییر در خط هافبک است. البته اودگارد نیز در فصل آینده به تیم اضافه می شود.در خط حمله هازارد به عنوان جانشین رونالدو خریده شد که عملکرد جالبی از خود ارائه نداد و در فصل آینده باید جبران کند. از سویی قرار است که امباپه نیز در آینده خریده شود. وینیسیوس، آسنسیو و رودریگو نیز بازیکان جوان رئال هستند که حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

از ترکیب رئال مادرید در آخرین بازی رونالدو در مقابل لیورپول در کیف هفت بازیکن هنوز جایگاه خود را دارند: کارواخال، واران، راموس، مودریچ، کاسمیرو، کروس و بنزما.