مرجع خبری رئال مادرید : خاویر چیچاریتو هرناندز، بازیکن جدید رئال مادرید در مورد پیوستن خود به این تیم گفت :” خیلی خوشحالم که به بهترین باشگاه جهان ملحق شدم.”

مهاجم مکزیکی در مورد نیمکت نشینی خود در یونایتد در ماه های اخیر گفت :” این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند. هرب مربی سلیقه خاص خود را دارد. اما آمار و عملکرد من مشخص هستند. مسلما قرار نیست که همه چیز در اختیار من باشد. با فرگوسن خیلی خوب بود و او بهترین بازی را از من و بقیه نفرات تیم بیرون می کشید. فن خال عالی است اما ترجیح داد که تریکبش را کوچک تر کند و من گزینه های دیگری را بررسی کردم.”

وی گفت که برای فیکس شدن تلاش می کند:” 11 نفر بازی می کنند و هفت نفر روی نیمکت منتظر هستند. برای حضور در ترکیب باید سخت تلاش کرد و از فرصت ها بهره برد. تلاش می کنم که انتخاب را برای مربی سخت کنم و در زمان تصمیم گیری عملکرد خوبی داشته باشم. چیچاریتو مهم نیست بلکه مهم این است که رئال مادرید چه دستاوردی داشته باشد. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است که رخ بدهد. برای نیمکت نشینی تمرین نمی کنم، سعی می کنم که از فرصت هایم استفاده کنم.”
چیچاریتو در ادامه اظهار داشت:”باید به همه تیمها و باشگاه هایی که در کنارشان بوده ای احترام بگذاری. من هم همیشه سپاسگزار هستم. از همه باشگاه هایی که در آنها بودم متشکرم اما وقتی نام رئال به میان می آید، نمی توان تردید کرد. در فوتبال باید تلاش کرد تا بهتر شد ، درس گرفت و به جلو حرکت کرد. در کنار بهترین های دنیا هستم و می خواهم بخشی از این تیم بی نظیر باشم. یک فوتبالیست چه چیزی بیش از این را می تواند طلب کند؟”