مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد ستاره بلژیکی با وجود همه انتقادها به خودش به خاطر عملکرد ضعیفی که در فصل اولش انگیزه زیادی دارد تا در فصل جدید جبران کند. او خودش هم قبول دارد که فصل اولش ناامیدکننده بوده اما انگیزه بالایی دارد که خودش را ثابت کند. مارکا در گرازشی فصل دوم کهکشانی های قبلی رئال مادرید را بررسی کرده است.

کریستیانو : ستاره پرتغالی در دومین فصلش در رئال در 54 بازی 53 گل زد و برای اولین بار در دوران فوتبالش به بیش از 50 گل در یک فصل رسید.

کاکا: ستاره برزیلی در فصل دومش در رئال مادرید از فصل اولش بدتر بود. در فصل دومش مصدومیت های زیادی داشت و فقط
20 بازی انجام داد که دو گل زد و جای دفاعی از خودش باقی نگذاشت.

بنزما: کریم در فصل دومش 26 گل زد یعنی 17 تا بیشتر از فصل اولش اما مربی پرتغالی وقت رئال مادرید با پیش کشیدن بحث گربه و سگ حسابی او را مسخره کرد. در حقیقت در نیم فصل حتی آدبایور هم خریده شد تا مشخص شود که نقش این بازیکن در تیم پررنگ نیست.

گرت بیل: بازیکن ولزی در فصل دومش در رئال مادرید در 48 بازی 17 گل زد در حالی که در فصل اولش در 44  بازی 22 گل زده بود. دو فصل اول بیل در رئال زیاد متفاوت نبودند.

فیگو: ستاره پرتغالی شوک اولین فصلش در رئال را پشت سر گذاشت و نقشی کلیدی در نهمین قهرمانی اروپایی رئال را داشت. او در فصل دومش یازده گل زد یعنی سه تا کمتر از فصل اولش اما نقش پررنگی داشت.

زیدان مورد تحسین قرار گرفت: زیزو در فصل دومش در رئال مادرید بهتر از فصل اولش بود و توانست دوازده گل بزند و در قهرمانی لالیگا نقش داشت.

رونالدو : ستاره برزیلی در فصل اولش در رئال 30 گل زد و در فصل دومش 31 گل. او همیشه 22 گل می زد و بدترین اتفاق در فصل دومش مصدومیتش در نیمه نهایی مقابل یووه بود.

بکام : دیوید در دوران کابوس وار به رئال مادرید ملحق شد. فصل اولش با کی روش ناامیدکننده بود و فصل دومش با کاماچو، گارسیا رمون و لوکزمبورگو. شرایط رئال خوب نبود و بازیکن انگلیسی نمی توانست چیزی را عوض کند.

اوون: او فقط یک فصل در رئال دوام آورد که در 45 بازی 16 گل زد و کارش حتی به فصل دوم هم کشیده نشد و به نیوکاسل رسید.