مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در حالی دوشنبه تمرینات پیش فصل را آغاز می کند که اردوی بازیکنان ملی پوش باعث می شود تا دست زیدان خالی باشد.رئال فقط سه هفته فرصت دارد تا برای فصل جدید آماده شود.

دوازده بازیکنی که در پیش فصل حضور خواهند داشت : مارسلو، میلیتائو، ناچو، کاسمیرو، مودریچ، والورده، ایسکو، بنزما، وینیسیوس، رودریگو گوئس، اودگارد و لوکاس دوازده بازیکنی هستند که به بازیهای ملی نخواهند رفت و در خدمت زیدان در شروع پیش فصل خواهند بود. بازیکن نروژی به علت مصدومیت به تیم ملی نرفته و در کنار رئال بازی خواهند کرد.

سیزده بازیکن به بازیهای ملی روند: اما بخش قابل توجهی از بازیکنان تیم زیدان راهی بازیهای ملی می شوند: کورتوا، هازارد، راموس، کارواخال، آسنسیو، رگیلون، اسکار، لونین، مندی، واران، کروس، بیل و یوویچ. این بازیکنان با ده روز تاخیر به اردوی یش فصل ملحق می شوند. زیدان امیدوار است که بازیهای ملی مصدومی روی دستش نگذارد.

شش نفرم ازاد هستند: از سویی شش بازیکن هم در حالی تمرین می کنند که باید تکلیف اینده شان را مشخص کنند. ماریانو، سبایوس، مایورال، اودریوزولا، خامس و براهیم این نفرات هستند. دو نفر آخر به نظر می رسد که جدا شدنشان قطعی است. اودریوزولا امیدوار است که نظر زیدان را عوض کند و بماند. مایورال، سبایوس و ماریانو بعید است که جایی در ترکیب فصل بعد داشته باشند و باید آینده خود را مشخص کنند.

حداقل ده بازیکن از تیم جوانان: زیدان برای شلوغ کردن تمرینات مجبور است که از بازیکنان تیم جوانان استفاده کند. به نظر می رسد که لوئیز و فویدیاس درون دروازه، سانتوس در پست دفاع راست، چوست در پست دفاع میانی و میگل گوتیرز در پست دفاع چپ، آنتونیو بلانکو، مورانته، آریباس و ماروین در خط هافبک و لاتاسا در خط حمله به علاوه خاوی هرناندز از کاستیا در لیست قرار می گیرند.

کادر فنی بی تغییر: زیدان همان کادر فنی فصل قبل را حفظ می کند. بتونی و امسایدی دستیارانش خواهند بود و دوپونت بدنساز تیم.