مرجع خبری رئال مادرید : خینا گونزالس، نامزد 38 ساله دی استفانو حرفهایی را زد که شاید خیالی و برای جلب توجه باشد ، شاید هم واقعی .

وی ادعا کرد که رئال و پرز مخالف رابطه او و دی استفانو بوده اند :” رئال مادرید از ابتدا با رابطه من و آلفردو مشکل داشت اما طبیعی بود چرا ک هاز نظر مالی به ضررشان بود. آنها افرادی بودند که قلب نداشتند و فقط به حساب های مالی خود می اندیشیدند. در ابتدا نمی خواستم باور کنم اما زمان به من نشان داد که پرز برای درخواست از کار افتادگی آلفردو دی استفانو چراغ سبز نشان داده است و او را یک معلول ذهنی به دنیا نشان دادند. آن هم به این خاطر که می خواستند حق تبلیغات الفردو را برای خودشان نگه دارند. ایگناسیو، یکی از پسران آلفردو به من گفته بود:” تو از همین الان باختی، پرز سخت به دنبال توست!”

خینا در ادامه خطاب به پرز گفت :” شما زندگی آلفردو دی استفانو را ویران کردید ، آقای فلورنتینو پرز و من زندگی خودم را. این حق را داشتم تا باقی زندگی ام را همان طور که می خواهم سپری کنم. شما آقای پرز تصویر من و آلفردو را پخش کردید تا جنجال ها را بیشتر کنید. چقدر شرم آور و ناراحت کنند.  شما کسی را تحقیر کردید که همه چیزش را برای رئال مادرید گذاشته بود.”

وی ادعا کرد که قدرت در رئال فقط در اختیار سه نفر است :” رئال مادرید یک گروه نیست، قدرت فقط در اختیار سه نفر است : فلورنتینو پرز، خوزه آنخل سانچز و مانوئل ردوندو. بقیه از ترس از دست رفتن صندلی هایشان حرفی نمی زنند.”

خینا گفت که زمانی که به نزد سفیر آرژانتین در اسپانیا رفته و از او در دوران از کار افتادگی دی استفانو کمک خواسته است ، این پاسخ را شینده است :” دفعه بعدی که از من کمک خواستی نخواه که بر علیه رئال مادرید اقدام کنم!”این زن کاستاریکایی در ادامه اظهار داشت :” این آقا ، فلورنتینو پرز یک مدیر موقتی است. روزی می رسد که دیگر بر مسند کار نخواهد بود. امیدوارم روزی کسی پیدا شود که جلوی این آقا را بگیرد. او قوانین را طوری عوض کرده که فقط برخی نفرات بتوانند در آن شرکت کنند. آقای پرز باید بداند که این باشگاه متعلف به اعضاست ، نه او.”

خینا ادعا کرد که دی استفانو در مقابل پرز از او دفاع کرده است :” رئال مادرید به این نتیجه رسیده بود که کلا من مقصر هستم. مانوئل ردوندو، منشی فلورنتینو پرز سعی کرد که آلفردو را راضی کند تا مرا رها کند اما آلفردو پاسخ داد :” هیچ کس حق دخالت در زندگی شخصی من را ندارد.” آلفردو همیشه از من دفاع ی کرد چرا که من و او همدیگر را خیلی دوست داشتیم. اما باید بگویم که ازنظر شغلی دی استفانو همیشه برای من یک سد بود ، نه یک برتری. من و او رابطه های جنسی خیلی فوق العاده ای با همدیگر داشتیم و حتی به تولد یک بچه فکر می کردیم.”