مرجع بخری رئال مادرید : رائول بعد از قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان به عنوان سرمربی موقت تیم جوانان رئال مادرید یک هفته استراحت کرد و حالا دوباره به عنوان سرمربی کاستیا کارش را از سر می گیرد. او در حالی فصل دومش در کاستیا را آغاز می کند که همان کادر فنی را دارد و بازیکنانش امروز تست کرونا می دهند و فردا تمرینات را برای فصل جدید آغاز می کنند.

رائول سه چهره تازه در خط حمله خواهد داشت : هوگو دوره که از ختافه خریده شده، کنت سولر که از اسپانیول امده و هوگو وایخو که در زمستان گذشته از مالاگا خریده شد و قرضی به دپورتیوو رفت.

رائول بهترین گزینه برای تغییر نسل آکادمی رئال است چرا که به خوبی بازیکنان را می شناسد. میگل گوتیرز دفاع چپی که در مسابقات جوانان درخشید امسال فیکس خواهد بود و لوئیز لوپز و فویدیاس درون دروازه، سرجیو سانتوس در پست دفاع راست، پابلو رامون در پست دفاع میانی، مورانته، سینتس، دوتور و آریباس در خط هافبک و پابلو رودریگز و لاتاسا در خط حمله از جوانان به تیم کاستیا می آیند.

فیدالگو کاپیتان کاستیا در تابستان از تیم جدا شد، فران گارسیا روز گذشته قرضی به رایو رفت و فرانچو و بلمان دیگر بازیکنان باتجربه ای هستند که باید بروند. ایوب، سرجیو لوپز، آلبروتو و آگوستو هم در لیست خروج قرار دارند. دنی گومز و دی فروتوس به لوانته رفتند، بائزا به سلتا، مارتین به پاچوس، مارک گوال به آلکورکون و مانو هرناندو به پونفرادینا.

کاستیا به خاطر بحران کرونا شش ماه است که تمرین نکرده و این اولین تقابل رائول با برخی از بازیکنانش خواهد بود. امسال به خاطر بحران کرونا لیگ دسته سه اسپانیا با 100 تیم برگزار می شود و به همین خاطر رقابت صعود سخت تر است. کاستیا با تیم های مادریدی ناوالکارنرو، رایو ماخاداهوندا، اتلتیکو بی ، ختافه بی ، لاس روزاس، اینترناسیونال  و سانسه و دو تیم از بالئاراس یعنی پوبلنسه و اتلتیکو بالئاراس همگروه خواهد بود. کاستیا بدین ترتیب باید هجده بازی انجام بدهد و بعد از آن بر اساس عملکرد تیم ها تعیین می شود که آیا شانسی برای صعود به لیگ دسته دو دارند یا نه.