مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در مورد بازی مقابل المان در لیگ ملت های اروپا و سایر مسائل صحبت کرد.

تیم ملی:” هر چقدر با هم بیشتر آشنا شویم، بهتر است. مربی سعی می کند که بهترین ساخترا ممکن را انتخاب کند. با توجه به تقویم زمان زیادی برای تغییر وجود ندارد. در دورانی که اسپانیا جامها را می برد، دوران مستحکمی را تشکیل داده بودیم.  در آن زمان جوان بودم و حالا بازیکنی باتجربه تر هستم. همیشه مهم است که تیم ترکیبی از جوان ها و باتجربه داشته باشد. عطش خوبی داریم تا دست به کار بزرگی بزنیم و در مسیر مناسبی قرار داریم.”

لوئیز انریکه :” با انرژی و طراوت به تیم برگشته است. مربی بسیار بزرگی است. پس از مشکلات شخصی خیلی خوب است که برگشته و تلاش می کند تا تیم ملی بهترین عملکردش را داشته باشد.”

مسی :” سعی می کنیم که به این بحث توجهی نداشته باشیم. احترام کافی را برای تصمیم در مورد آینده اش به دست آورده است. نمی دانم که آیا رفتنش اتفاق خوبی است یا نه اما دوست داریم که در لالیگا بماند. لئو لالیگا، تیمش و ال کلاسیکوها را بهتر می کند. دوست داریم که بهترین ها را شکست بدهیم و او هم یکی از بهترین هاست. این حق را دارد تا خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد اما ما نگرانش نیستیم.”

تمدید قرارداد با رئال مادرید :” فعلا بحثی در این زمینه نداشتیم. نگران نیستیم. نگران آینده نیستیم. سالها در مادرید هستم و هرگز به رفتن فکر نکردم. حالا روی بازی کردن تمرکز دارم و سعی می کنم که فصل خیلی خوبی داشته باشم.”

المپیک:” پله پله حرکت می کنم و ببینیم چه می شود. به خاطر کرونا سال مشکلی بود. همه چیز متفاوت خواهد بود. از نظر شخصی دوست دارم در همه بازیها حضور داشته باشم. جاه طلب هستم و دوست دارم که بیشترین تلاش ممکن را داشته باشم.”

تیم ملی آلمان بدون بازیکنان بایرن:”بازیکنان بایرن به علت تعطیلاتشان حضور ندارند. نمی دانیم ک هآیا بهتر است که آنها بازی کنند یا جوان ها. گاهی جوان ها با انگیزه بیشتری بازی می کنند و بیشتر می دوند. در هر تورنمنتی سعی می کنیم بیشترین تلاش خود را داشته باشیم. فصل طولانی است و سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را در هر بازی داشته باشیم.”