مرجع خبری رئال مادرید : هر فوتبالیستی در دنیا دوست دارد که بازی کند چرا که طبیعتا او برای فوتبال بازی کردن زاده شده و با سکونشینی سالهای طلایی فوتبالش را هدر می دهد اما به نظر می رسد که برخی بازیکنان رئال مادرید هیچ مشکلی با این که پول مفت بگیرند و هیچ کاری نکنند، ندارند. یکی از آنها ماریانو دیاز است که به شکل شگفت انگیزی در مقابل جدایی مقاومت می کند.

ماریانو به نماد مقاومت در مقابل جدایی تبدیل شده است. این بازیکن در دو فصل اخیر کلا 685 دقیقه در رئال بازی کرده که بسیار کم است اما در مقابل جدایی مقاومت می کند. زیدان به هیج وجه این بازیکن را نمی خواهد و او را در لیست خروج قرار داده است. این بازیکن سالی 4.2 میلیون یورو دستمزد می گیرد که مبلغ قابل توجهی است اما حتی وقتی باشگاهی مثل بنفیکا حاضر می شود تا مبلغی نزدیک به این را بپذیرد، انتقال را منتفی می کند و مدعی می شود که باید دستمزد بیشتری بگیرد!

در حقیقت بنفیکا حاضر بود که به ماریانو سالی 4 میلیون یورو بپردازد یعنی فقط 200 هزار یورو کمتر از دستمزد فعلی اش و بند خرید هم در قرادراد وجود داشت اما ماریانو این انتقال را بر هم زد و گفت که یا باید بنفیکا سالی 5 میلیون یورو به او دستمزد بدهد یا در رئال مادرید بماند.

به هر صورت ماریانو فکر می کند که اگر در رئال مادرید بماند، شانسی برای بازی کردن خواهد داشت هر چند که زیدان نظر دیگری دارد. زیزو ثابت کرده که اگر به بازیکنی اعتقاد نداشته باشد، خیلی سخت می توان نظرش را عوض کرد. ماریانو فصل گذشته را با فقط 91 دقیقه به اتمام رساند که در ال کلاسیکو گل زد اما زیدان او را نمی خواهد و به همین خاطر در 18 تا از 38 بازی لالیگا او را روی سکو نشاند.