مرجع خبری رئال مادرید : برای اولین بار در سیزده سال اخیر، ژرژ مندس سرشناس ترین ایجنت فوتبال دنیا هیچ موکلی در رئال مادرید ندارد.  خامس رودریگز راهی اورتون شد تا این ایجنت پرتغالی پس از سیزده سال در رئال مادرید بی بازیکن شود.

ماجرا از سال 2007 و انتقال په په از پورتو به رئال مادرید با 30 میلیون یورو آغاز شد. در آن زمان پرداخت چنین مبلغی برای یک مدافع نسبتا گمنام عجیب به نظر می رسید اما  په په یک دهه در رئال بود و به یکی از محبوب ترین بازیکن در میان هواداران تبدیل شد. در سال 2008 ، اسکیل گارای مدافع میانی آرژانتینی با ده میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و بعد از یک سال حضور قرضی در راسینگ به رئال مادرید برگشت اما جذب کاروالیو و حضور راموس و په په در پست مدافع میانی باعث شد تا جایی برایش در ترکیب رئال مادرید نباشد. اما مهمترین موکل رونالدو در رئال مادرید بدون تردید کریستیانو رونالدو بود که با 96 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد.

در سال 2010 با حضور مربی پرتغالی روی نیمکت رئال مادرید که موکل مندس بود، جمع بازیکنان وی در رئال جمع تر شد.کار از دی ماریا با 36 و کاروالیو با هشت میلیون یورو آغاز شد و با کوئنت رائو با 30 میلیون یورو ادامه یافت. فابینیو مدتی به صورت قرضی از ریو آوه به کاستیا پیوست. در آن زمان ستاره فعلی لیورپول بازیکنی ناشناخته بود. در تابستان 2014 نیز خامس رودریگز با 80 میلیون یورو به عنوان یکی از گران ترین خریدهای تاریخ رئال مادرید از موناکو راهی برنابئو شد و این آخرین انتقال مندس در رئال بود.

بدین ترتیب مندس مجموعا در سیزده سال اخیر 9 موکل در رئال مادرید داشته است که آنها 298 میلیون یورو برای رئال هزینه داشتند و البته فروششان نیز بیش از 210 میلیون یورو به رئال مادرید رساند.