مرجع خبری رئال مادرید : سامی خدیرا با مصدومیتی مواجه شده که حداقل 6 هفته از میادین به دور خواهد بود و حتی به گزارش بیلد ، او بازی های چمپیونزلیگ با بازل و لودگوریتس را هم از دست میدهد . آس انگلیسی گزارش داده : ” بین 4 تا 6 هفته طبق گزارش فدراسیون آلمان ، اما گویا پارگی عضله هم وجود دارد . ” اگر این ماجرا صحت داشته باشد او دست کم تا 22 اکتبر یعنی بازی با لیورپول از میادین به دور خواهد بود . طبق این نکته ، رئال مادرید 8 بازی لالیگایی از جمله بازی با اتلتیکو و بارسا خدیرا را در اختیار نخواهد داشت . فراموش نکنید که خدیرا قبل از این مصدومیت هم با مصدومیت زانو مواجه شد و حتی اگر به بازی بارسا برسد آماده نخواهد بود . با توجه به جدایی ژابی ، به نظر میرسد که تیم در همین ابتدای کار دچار یک بحران شده باشد .
زمانی که کریستیانو از نقل و انتقالات تیم انتقاد کرد هنوز این اتفاق نیفتاده بود . اکنون صحت گفته های کریستیانو بیش از پیش روشن شد . او در مصاحبه اش با آس گفته بود که دیماریا و ژابی بازیکنان کلیدی تیم بودند و دسیما را مدیون آن ها هستیم . اما اکنون دیگر آن ها در کنار ما نیستند و بقیه ی بازیکنان هستند تا به تیم کمک کنند .
مساله ی مهم این است . نه تونی کروس و نه خامس رودریگز که به تازگی جذب شده اند نمیتوانند جای خالی خدیرا و ژابی را در ترکیب پر کنند . اگرچه کروس ، مودریچ و ایسکو میانه ی میدان را در نبود خدیرا که در دقیقه ی 74 وارد بازی شد در اختیار داشتند ، اما ساختار تیم در آنوئتا فاجعه بود و علی رغم اینکه دو گل در دقایق ابتدایی جلو افتادند سوسیداد توانست خیلی راحت به بازی برگردد و 4 گل به ثمر برساند . پس از پایان این بازی مارکا خاطر نشان کرد ، حضور ژابی ، مودریچ و دیماریا در میانه ی میدان در این بازی چقدر میتوانست برای رئال مفید باشد . به هرحال طبق گفته ی کارشناسان ، خدیرا میتوانست این خلا را پر کند که تا یک ماه و نیم دیگر حداقل از میادین به دور است . در غیاب وی هم تیم ناچار است از ایارامندی در این پست استفاده کند .
اکنون این سوال مطرح میشود . سامی خدیرایی که از سال 2009 تاکنون 10 بار با مصدومیت لگامنت و کشیدگی یا پارگی عضله مواجه شده ، دقیقا چه زمانی به معنای واقعی کلمه میخواهد نقش خود را در این پست ایفا کند ؟ با وجود این ، فروش ژابی آلونسو نگران کننده به نظر میرسد . شاید هم ویرانگر !
جرارد پیترز – بلیچر ریپورت