مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به خاطر بحران کرونا دچار مشکل مالی شده بود و با فروش بازیکنان آکادمی سعی کرد که بخشی از این ضررها را جبران کند.

با انتقال 30 میلیونی گرت بیل به تاتنهام، 40 میلیونی اشرف به اینتر، 15 میلیونی اسکار به سویا و فروش خاوی سانچز به وایادولید، بائزا به سلتا، دنی گومز و دی فروتوس به لوانته، رئال مادرید 95.5 میلیون یورو درآمدزایی کرده است و تنها تازه واردهای تیم نیز بازگشت اودگارد، لونین و اودریوزولا از قراردادهای قرضی خود بود. در حقیقت رئال حدود 100 میلیون از فروش بازیکنان آکادمی جمع کرد که می تواند درآمد خوبی برای خرید امباپه در سال 2021 باشد.

هر چند که امباپه در سال 2021 در سال پایانی قرارداد خود خواهد بود اما با این وجود مشتریان پر و پا قرصی دارد و خریدنش کم هزینه نیست. الخلیفی مالک پی اس جی پیش از این در مورد وراتی، ربیو و نیمار هم نشان داده که ستارگانش را به سادگی نمی فروشد. اما آنها می دانند که اگر حاضر به فروختنش در تابستان 2021 نشوند، او را رایگان در سال 2022 از دست نخواهند داد. خرید امباپه بین 130 تا 150 میلیون یورو هزینه خواهد داشت که رئال مادرید بخشی از این پول را از همین حالا جمع کرده است.

البته این درآمد می تواند با فروش مایورال و ماریانو بیشتر هم بشود هر چند که گفته می شود زیدان برای ماندن بورخا چراغ سبز نشان داده است.