مرجع خبری رئال مادرید : با انتقال رگیلون و گرت بیل به تاتنهام، رئال مادرید می توان گفت که “پروژه فروش” را به خوبی به سرانجام رساند. بحران کرونا باعث شد تا  رئال خریدی نداشته باشد اما ماموریت پاک سازی را به خوبی به سرانجام برساند.

مهمترین فروش های رئال مادرید، اشرف و رگیلون بودند که با 40 و 30 میلیون یورو به اینتر و تاتنهام رفتند و 70 میلیون یورو به تاتنهام رفتند. خامس نیز که دستمزد بالایی دریافت می کرد، به صورت رایگان جدا شد اما رئال از پرداخت دستمزدش معاف شد. سومین خرید گرانقیمت هم اسکار رودریگز بود که رئال مادرید برای فروش او 13.5 میلیون یورو دریافت کرد  که بر اساس پاداش ها این مبلغ می تواند به 15 میلیون یورو برسد تا این درآمد به حدود 85 میلیون یورو برسد.

رئال مادرید اما حق انتقال بازیکنان مختلف آکادمی را هم در اختیار باشگاه های دیگر قرار داد که دی فروتوس و دنی گومز با 5 و 2.5 میلیون یورو به لوانته رفتند، خاوی سانچز با سه میلیون یورو راهی وایادولید شد، بائزا با سه میلیون یورو به سلتا پیوست و سورو با 2.5 میلیون یورو به گرانادا رفت. رئال از فروش قرضی کوبو به ویارئال دو میلیون یورو دریافت کرد و از سویی جوان هایی نظیر رینیر، براهیم، سبایوس و وایخو برای تجربه اندوزی جدا شدند.

البته رئال همچنان به دنبال است تا ماریانو دیاز را بفروشد که به نظر می رسد تنها مازاد باقی مانده است چرا که درها به روی ماندن مایورال در رئال مادرید باز شده است.