مرجع خبری رئال مادرید : زیدان با فیکس کردن اودگارد در بازی مقابل سوسیه داد نشان داد که به بازیکن نروژی اعتماد کامل دارد و بی دلیل او را برنگردانده است. در حقیقت حضور اودگارد در ترکیب باعث شد تا زیدان سیستم را عوض کند و کروس و مودریچ را در پست هافبک دفاعی مورد استفاده قرار بدهد و بدین ترتیب والورده و کاسمیرو روی نیمکت نشستند. به نظر می رسد که اگر زیزو بخواهد بیشتر از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند، فدریکو قربانی خواهد شد چرا که سیستم 3-3-4 برای سبک بازی او مناسب تر است.

زیدان در فصل گذشته از سیستم 3-3-4 استفاده می کرد که در این ساختار فدریکو بهترین عملکردش را داشت اما در بازی با سوسیه داد، زیزو برای استفاده از اودگارد سیستم جدیدی را استفاده کرد یعنی 1-3-2-4 .

فدریکو از ستارگان فصل گذشته رئال مادرید بود که به نظر می رسید امسال فصل شکوفایی او باشد. فدریکو تا قبل از شیوع کرونا 2068 دقیقه بازی کرده بود و مودریچ فقط 1905 دقیقه بازی کرده بود. بعد از قرنطینه اما لوکیتا درخشان بود و 726 دقیقه بازی کرد در حالی که فده 647 دقیقه فرصت پیدا کرد.

یکی از ویژگی های مهم والورده این است که می تواند به عنوان سورپرایز خط هافبک به محوطه جریمه حریف اضافه شود اما وقتی اودگارد در پست هافبک هجومی بازی کند توان  چنین کاری را نخواهد داشت.