مرجع خبری رئال مادرید: دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد و تاتنهام به یوویچ توصیه کرد که از رئال برود:” از شرایط یوویچ در رئال مادرید ناراحت هستم. شرایطش خوب پیش نمی رود. به نظرم جدایی به صورت قرضی اتفاق مناسبی برای اوست.بازگشت به آینتراخت می تواند بهترین گزینه برایش باشد تا در آن جا دوباره به بازیکنی تعیین کننده تدبیل شود. با جو و شرایط این باشگاه آشناست، دوستش دارند و می تواند دوباره در آن جا به بازیکن بزرگی تبدیل شود.وقتی بازی نمی کند، گزینه ای جز جدایی ندارد. زیدان در بازی با سوسیه داد ثابت کرد که قرار نیست فرصت زیادی به او بدهد. مصدومیت هایش هم برایش خوش شانسی نیاورده است.  بهترین گزینه این است که به جایی برگردد که از آن خارج شده و دوباره خودش را به دست بیاورد.”

برباتوف در مورد خامس رودریگز هم صحبت کرد:”به نظرم رئال مادرید در مورد خامس لزوما اشتباه نکرد. گاهی شرایط این گونه پیش می رود. در مورد بیل هم همین طور بود. گاهی شرایط به جایی می رسد که راه برگشت ندارد و به همین خاطر به تحرکاتی برای خروج نیاز است. هر چند که بازیکن بزرگی است اما رئال بدون او هم می تواند موفق شود. هیچ تیمی موفق تر از کل باشگاه نیست. رئال مادرید بدون بیل و خامس همچنان می تواند موفق شود. خامس وارد بخشی جدید ا ز زدگی خود شده است. قرارداد بیل البته قرضی است و باید برگردد.  خامس پای چپی جادویی دارد وب ی نظیر کار می کند. فعلا فقط دو بازی داشته اما با آنچلوتی می تواند موفق شود.”

وی در مورد گرت بیل هم صحبت کرد:” قطعا حضور بیل باعث بهتر شدن تاتنهام خواهد شد. با حضورش می توانند جامها را ببرند چرا که تیم خیلی خوبی دارند.”