مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو که 509 بازی در رئال مادرید داشته با 19 بازی دیگر می تواند به روبرتو کارلوس برسد که در حال حاضر رکورد دار بازی در میان خارجی های تاریخ رئال مادرید است. کاپیتان دوم رئال مادرید البته بوتراگوئنو با 463 ، امانسیو با 471  و چندو با 497 بازی را پشت سر گذاشته است.

مارسلو البته فعلا فرلاند مندی را بالاتر از خود میبیند اما از تلاش دست نمی کشد. این بازیکن منتظر است تا بالاخره صاحب فرصت شود و از جنگیدن در این باره عقب نشینی نمی کند.فصل گذشته بازیکن برزیلی 23 بازی در همه تورنمنت ها داشت (پانزده تا لالیگا، چهار تا چمپیونزلیگ، سه تا کوپا و یکی سوپرجام)  اما از تلاش دست نمی کشد. او با 22 جام در کنار راموس دومین مربی تاریخ رئال از نظر تعداد جام است. بازیکن برزیلی می داند که احتمال این که امسال به میشل با 559 بازی به عنوان پنجمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی برسد، خیلی کم است.

روبرتو کارلوس 370 بازی در لالیگا داشت و مارسلو 358 داشته ، روبرتو 107 بازی در چمپیونزلیگ داشت و بازیکن فعلی رئال 97 تا،  هر دو همچنین 33 بازی در کوپا داشته اند. روبرتو کارلوس 46.374 دقیقه در رئال بازی کرد و مارسلو فعلا 41083 دقیقه بازی کرد. روبرتو کارلوس سه چمپیونزلیگ و چهار لالیگا در رئال برد در حالی که مارسلو پنج لالیگا و چهار چمپیونزلیگ دارد. البته روبرتو قهرمان جام جهانی شده و مارسلو هرگز در تیم ملی موفق نبوده است.

مارسلو که تجربه شش بار قرار گرفتن در تیم سال فیفا، سه بار حضور در تیم سال یوفا را دارد از تلاش دست نمی کشد و می خواهد به روزهای خوبش برگردد. او در سن 34 سالگی فقط دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد.