مرجع خبری رئال مادرید : لوکا یوویچ مهاجم صرب جدیدترین بازیکنی است که در لیست مازاد قرار گرفته است اما زیزو ثابت کرده که معمولا به دلایل مختلف ممکن است که نتواند با بازیکنان ارتباط بگیرد و آنها را در لیست فروش قرار می دهد.

گرت بیل: مشهودترین نمونه گرت بیل است. بازیکن ولزی در فینال چمپیونزلیگ 16-2015 یعنی اولین جام زیدان فیکس بود اما کم کم رابطه اش با زیزو خراب شد. زیزو در تابستان گذشته می خواست که بیل برود اما بازیکن ولزی با نظر باشگاه ماندنی شد.بیل فصل بدی داشت و در نهایت در حالی به صورت قرضی به تاتنهام رفت که رئال مادرید پذیرفت که سالی 10 میلیون یورو دستمزدش پرداخته می شود.

خامس رودریگز: بازیکن کلمبیایی نیز کمابیش شرایطی مشابه بیل بود و به تدریج اعتماد مربی را از دست داد. این بازیکن در فصل گذشته فقط 728 دقیقه بازی کرد که یک گل زد و دو پاس گل داد.

رگیلون: با سولاری فصل خوبی داشت ام ازیدان به او اعتقادی نداشت و به همین خاطر مندی را خرید. این بازیکن در نهایت مجبور شد که با 30 میلیون یورو به تاتنهام برود. بند بازگشت در قراردادش است اما بعید به نظر می رسد که تا زمانی که زیدان در تیم باشد، شانسی برای بازگشت داشته باشد.

سبایوس:دنی در تابستان 2017 از بتیس به رئال مادرید آمد. زیدان در فصل اولش فقط 900 دقیقه به او فرصت داد. وقتی که زیدان از رئال رفت، سبایوس پشت سرش حرف زد و شاید همین قضیه راه را برایش بست تا دنی برای دو فصل قرضی راهی آرسنال شود. بعید است که او هم در صورت حضور زیدان آینده ای در رئال داشته باشد.

مارکوس یورنته: این بازیکن از ستارگان دوران سولاری بود و در حال حاضر محبوبیت شدیدی در اتلتیکو دارد. او در سال 2017 در رئال فقط 1063 دقیقه بازی کرد  و وقتی زیدان برگشت، چاره ای جز جدایی نداشت.

براهیم دیاز: این بازیکن در زمان بازگشت زیدان مورد اعتماد مربی فرانسوی بود که در هشت تا از ده بازی پایانی حضور داشت و در پنج تایش فیکس بود. زیدان در تابستان گذشته خواست که براهیم قرضی جدا شود اما این بازیکن ماندنی شد و خیلی کم بازی کرد. براهیم قرضی به میلان رفته و مشخص نیست که شانسی برای بازگشت به رئال مادرید دارد یا نه.

ماریانو دیاز: او نیز مثل مارکوس یورنته در کاستیا زیر نظر زیدان بازی کرد که در 16 بازی 22 گل زد. زیدان به او هم در تابستان گذشته گفته بود که برود اما ماند و خیلی کم بازی کرد. او جایی در آینده رئال مادرید ندارد و هر چقدر هم در مقابل رفتن مقاومت کند در فصل آینده جایی در تیم ندارد.