مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شسنبه مقابل بتیس حضور پیدا کرد.

بازی با بتیس:” می دانیم که مقابل چه تیمی بازی می کنیم. تیم خوبی در لالیگا هستند. می دانیم که شروع خوبی داشته اند. چیزی عوض نشده. می خواهیم بازی خوبی داشته باشیم و سعی می کنیم نسبت به بازی آنوئتا بهتر شویم. بتیس تقریبا تیم فصل گذشته خود را دارد. مربی شان عوض شده است. پلگرینی تجربه دارد و می تواند به آنها کمک کند. بتیس همیشه تیمی با بازیکنانباکیفیت بوده است. امسال بتیس خوبی را خواهیم داد.”

هازارد، ایسکو و آسنسیو:”ممکن است در لیست باشند اما مثل همیشه تازه رسیده اند و تمرینات کمی رسیده اند و باید شرایطشان را در نظر بگیریم… ببینیم چه می شود. مهم است که از نظر بدنی آماده باشند. ببینیم که فردا چه می شود. بعد از آن چهارشنبه بازی داریم. بازیهای زیادی در پیش است و ببینیم چه می شود.”

می خواهی یک مهاجم بخرید؟” تا 5 اکتبر هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. همین مهم است. اما از تیمی که دارم راضی هستم. تیم خوبی داریم. به تیمی که دارم، باور دارم. تلاش می کنیم تا از نظر بدنی آماده باشیم و بتوانیم به اهدافمان که کسب پیروزی است، برسیم.”

گرت بیل:” هیچ پاسخی در مورد گرت نمی دهم. برایش آرزوی موفقیت می کنیم. ما تیم خودمان را داریم و تمرکز داریم.”

غیبت کاسمیرو در بازی قبلی:” این تصمیم های مربی است. در بازی قبلی نیمکت نشین بود. اما فردا ممکن است از من پرسید که چرا بازیکن دیگری بازی نکرده است. این اتفاقات همیشه رخ می دهند. برخی بازی می کنند و برخی نه. برخی بیشتر بازی می کنند و برخی کمتر. این زندگی یک تیم است. چیزی عوض نمی شود. برای من همه مهم هستند و همه بازیکنان می توانند نقش داشته باشند.”

نمی خواهی که باشگاه خریدی داشته باشد؟”ترکیب خوبی دارم. چیزی نخواسته ام و نمی خواهم. البته تا 5 اکتبر هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. همه مربیان منتظر رسیدن آن روز هستند تا دیگر در مورد نقل و انتقالات صحبت نکنند.”

کاهش دستمزد بازیکنان باعث شده تا باشگاه به نتیجه برسد که بهتر است خریدی انجام نشود؟” از این بابت خبری ندارم. این مسائل درونی هستند. نمی توانم جزئیات صحبت هایم با مدیرم را به شما بگویم. شما اخبار خودتان را دارید اما نمی توان گفت که در میان ما چه اتفاقی رخ داده است.”

آیا شما باعث موفق نشدن اشرف، رگیلون، یورنته، بیل و … در رئال مادرید هستید؟” فکر نمی کنم که دقیقا بتوان چنین چیزی گفت. همه این بازیکنان موفق شده اند حتی اگر شده در خارج از این جا. وقتی 25 بازیکن حضور دارند، وظیفه من این است که به برخی بیشتر بازی کنم. آنها در این جا نقش خوبی داشتند و در خارج از این جا هم همین طور.”

اودگارد در پست هافبک هجومی:” این بازیکن را می شناسم. بازیکن متفاوتی است. می تواند در حملات نقش داشته باشد. می دانیم که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. شرایط بدنی خیلی خوبی دارد. اولین بازی خود را داشته است. روی او حساب می کنم. بازیهای زیادی خواهیم داشت و مهم این است که آماده باشیم.”

روبرتو مارتینز گفته که هازارد از نظر پزشکی 100 درصد آماده است اما به یک ماه تمرین نیاز دارد:” من هم همین نظر دارم. مصدومیت ندارد اما با توجه به این که تمرینات کمی با تیم داشته باید به تدرید آماده شود. در خدمت تیم خواهد بود. همان طور که قبل از بازی با سوسیه داد گفتم، مهم است که صد در صد آماده باشد. وقتی که آماده باشد، می تواند بازی کند.”

یوویچ و بنزما می توانند کنار هم بازی کنند؟”بله، اما ما مثل همیشه بازیهای زیادی خواهیم داشت و می توانیم به سبک متفاوتی بازی کنیم. هر بازی متفاوت است و بر اساس سبک حریف می توانیم عملکرد متفاوتی داشته باشیم اما هرگز فکر نکردم که یوویچ و کریم نمی توانند کنار هم بازی کنند. این اتفاقات رخ می دهد.”

شرایط بارسلونا:” با احترام شرایطشان را دنبال می کنم. نمی دانم درون تیمشان چه اتفاقاتی رخ می دهد. نمی خواهم وارد این بحث ها شوم. هر باشگاهی شرایط خودش را دارد. بارسلونا تیمی است که برای همه چیز خواهد جنگید و از این بابت تردیدی ندارم.”